četvrtak, 10. svibnja 2018.

DIRTY WORKS: Gel za tuširanje i Shimmer losion za tijelo



Dirty Works je britanski brend koji je do nedavno meni bio nepoznat. Kada sam dobila jedan njihov proizvod na testiranje oduševila me predivna retro ambalaža u pastelnim bojama. 
Ovi proizvodi me izgledom puno podsjećaju na Soap & Glory proizvode za kojima slinim već dugo a koje na sva usta hvale britanske youtube-rice.
Dirty Works u svom asortimanu ima proizvode za njegu kože lica i tijela.


Dirty Works Gel za tuširanje


 Za mene je tuširanje uvijek bilo više od samog održavanja higijene. Volim koristiti i otkrivati nove gelove za tuširanje kako bih mogla uživati u njihovom mirisu i teksturi.
Zato sam u Bipi kupila Creamy Body Wash.

Ovaj kremasti gel za tuširanje dolazi u mekoj tubi od 200ml, a cijena mu je 34,90kn. Dobro, postoje kvalitetne i puno jeftinije tuširalice, ali tko može odoljeti ovom pakiranju? Ja sigurno ne..
Tekstura gela za tuširanje je kremasta i u dodiru sa vodom se dosta pjeni. Za jedno tuširanje potrebno mi je jako malo proizvoda, tako da mu je po tom pitanju cijena opravdana.
Miris je predivan, osvježavajući i cvjetni. Šteta što se nakon tuširanja ne zadržava dugo na koži.
Za ljeto koje nam je ove godine uranilo, pravi je gušt tuširati se ovim proizvodom.


Najvažnije mi je da gel ne isušuje kožu tijela. Za to je zaslužna hranjiva mješavina ulja makadamije i arganovog ulja koji su poznati po svojim hidratantnim i antioksidativnim svojstvima. Tu je i aloe vera kako bi pomogla da koža nakon tuširanja ostane glatka i meka.
Puni sastav proizvoda možete vidjeti na donjoj slici.



Dirty Works Shimmer Lotion (PR proizvod)


Nakon tuširanja Dirty Work gelom za tuširanje logično je tijelo namazati  losionom za tijelo, posebno ako u sebi sadrži sitni zlatni shimmer.
Shimmer Lotion također dolazi u pakiranju od 200ml i cijena mu je 54,90kn.
Pakiranje je čvrsto, kompaktno i dobro se zatvara (ukoliko ga ovo ljeto mislite nositi sa sobom na more). 
Tekstura losiona kada ga istisnete iz boce je jako tamna, ali ne morate se bojati, na koži tijela ostavlja tek lagani zlatni sjaj. Tekstura je uljna, ali nije masna i jako brzo se upije u kožu. Iza sebe ostavlja jako lijep, diskretan sjaj koji će posebno lijepo izgledati ljeti na preplanuloj koži tijela. 




Što se tiče hidratacije meni sam losion nije dovoljno hidratizirao tijelo, pa sam ga koristila nakon što bih tijelo namazala nekim hidratantnim proizvodom.
Miris losiona, kao i gela za tuširanje je lijep, svjež ali se opet kratko zadržava na koži. 

Sastav:

Moje mišljenje:
Moja znatiželja za isprobavanjem Dirty Works proizvodima je zadovoljena.
Ambalaža je predivna, a o kvaliteti bi se dalo raspravljati. Mislim da će tinejdžerice ovim proizvodima biti oduševljenje (vidim to po svojoj kćerki), a ja za svoju kožu želim ipak nešto hidratantnije.

Jeste li isprobali neki od Dirty Works proizvoda?
Slažete li se s mojim mišljenjem?






Nema komentara