ponedjeljak, 22. siječnja 2018.

COSMEL: Creamy Poppy Milk


U kvalitetu Cosmel proizvoda sam se uvjerila ovo ljeto kada sam koristila njihov tonik za lice (recenzija), pa sam odlučila kupiti Creamy Poppy mlijeko za tijelo.

Odmah ću vam reći kako mislim da ovaj proizvod zimi nije dovoljan za njegu moje suhe kože tijela, ali tijekom toplijih dana je fantastičan. 


Creamy Poppy dolazi u boci od 200ml, sa pumpicom, a ja obožavam pakiranja kod kojih ne moram umočiti cijelu ruku u proizvod.
Tekstura mlijeka je tekuća, nježna i koža ga brzo upija. Ostavlja jako ugodan osjećaj na koži koja postaje nahranjena i meka na dodir. Neće vam kožu zamastiti, jako lijepo i lako se razmaže po tijelu.
Miris je neutralan, ugodan i ne osjeća se dugo na koži. 



Za Creamy Poppy mlijeko za tijelo karakteristično je da sadrži ekstrakt maka. To je novi sastojak u svijetu kozmetike, a poseban je jer djeluje antioksidativno, usporava starenje kože, potiče cirkulaciju i smanjuje naslage masnih stanica.
U sastavu ovog mlijeka je i ulje sjemenki šljive koje hrani i njeguje suhu kožu budući da sadrži omega 9, prirodni vitamin E i provitamin B5.
Zahvaljujući ekstraktu maka, ulju sjemenki šljive, marelice, sezama, kikirikija, pamuka, masline, shea maslaca i preslice Creamy Poppy mlijeko prodire duboko u kožu i hrani je.


Zaključak:
Znate da volim isprobavati različite mazalice za tijelo, skupljeg i jeftinijeg ranga.
Cosmel Creamy Poppy mlijeko za tijelo naprosto obožavam. Pružilo mi je odličnu njegu tijela, posebno nogu koje su inače jako suhe.
Od kvalitetne ambalaže, odlične teksture, brzog upijanja u kožu...kod ovog proizvoda mi se sve sviđa i zato je jedan od mojih favorita u prošloj godini kada je njega tijela u pitanju. 
Cijena proizvoda je 104,00 kn.
Možete ga naručiti putem Cosmel web shopa.

Jeste li već koristile neki Cosmel proizvod?

4 komentara

  1. nisam se još susrela s Cosmel kozmetikom..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoćeš brzo jer se radi o stvarno kvalitetnoj kozmetici

      Izbriši
  2. Recenzija proizvoda mi se sviđa , voljela bi isprobati ! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. proizvod mi se čini odličan, voljela bih ga isprobati

    nikolinasfashionworld.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši