petak, 22. prosinca 2017.

MAYBELLINE: Instant Anti-Age The Eraser Eye korektor


Vrijeme je da sa vama podijelim mišljenje o najpopularnijem korektoru kod nas, ali i kod stranih blogerica. Nekada davno je ovaj korektor bio dostupan u našim drogerijama, a onda su ga na veliku žalost sviju nas povukli iz prodaje. Ja sam ga nastavila koristiti i naručivala sam ga sa stranice Feelunique. Ne znam jeste li čule, Maybelline The Eraser Eye korektor ponovo stiže u naše drogerije.


Ambalaža proizvoda  je jednostavna, plastična tuba na odvrtanje koja je pri kupnji dobro zaštićena folijom. Na vrhu tube nalazi se pufasti jastučić kroz koji izlazi proizvod i sa kojim proizvod nanosite direktno na lice.


Na pakiranju je istaknuto da se pufasti jastučić ne smije prati i da ima anti mikrobna svojstva u slučaju da se bojite bakterija. Priznajem da mi je u početku bilo čudno da pufasti jastučić onako „prljav“ koristim 4-5 mjeseci, ali kada bolje promislim, Artdeco ima korektor sa kistom koji se također ne smije prati. Iako se na ovu temu u beauty svijetu vodi velika polemika, ja je ne podržavam. Koristim ovaj korektor godinama i nisam imala nikakva neugodna iskustva. 


Tekstura ovog Maybelline korektora je tekuća taman onoliko koliko treba biti prema mojim mjerilima. Nije suha i ne uvlači se u područje borica i odlično se stapa s kožom. 


Evo kako korektor izgleda na mojim podočnjacima:

Bez korektora

Sa korektorom

Ja korektor rasporedim na podočnjake pomoću pufastog jastučića, a onda ga kistom ili prstima lagano utapkam. Korektor nema mat finish nego području ispod očiju daje prirodan izgled. Također, korektor vam neće isušiti područje ispod očiju što je meni jako važno.
Pokrivna moć mu je srednja prema velikoj ovisno koliko imate istaknute podočnjake. Moje  podočnjake jako lijepo prekrije i posvijetli.
Nijansa koju imam je Light koja je žućkasta sa malo narančastog pigmenta što je odlično za kamuflažu ljubičastih podočnjaka.
Mislim da bi curama sa jako svijetlim tenom ova nijansa mogla biti tamna, ali postoje i svjetlije nijanse Brightener i Honey.

Cijena Mybelline Instant Age-Age The Eraser Eye korektora je oko 80kn za 6,8ml proizvoda. Nije baš jeftin za drogerijski korektor, ali meni je najbolji i traje mi dugo, oko 4 mjeseca ako ga svakodnevno koristim. Super je što je tuba prozirna pa točno možete vidjeti koliko ste proizvoda potrošili.

Jeste li koristilile Mybelline Instant Age-Age The Eraser Eye korektor?
Koji je vaš najdraži korektor?





2 komentara

  1. Uz Maybelline fit me, ovo mi je najdraži drogerijski korektor! Stvarno lijepo pokriva podočnjake, a ne uvlači se u linije oko očiju.

    OdgovoriIzbriši