petak, 3. studenoga 2017.

INGRID COSMETICS: Professional Translucent Powder


O dekorativnoj kozmetici Ingrid  čitala sam dosta recenzija kod srpskih beauty blogg-erica. Sada su Ingrid proizvodi dostupni i u Hrvatskoj, pa sam naravno, odlučila testirati njihovu kvalitetu. Riječ je o poljskom drogerijskom brendu pristupačnih cijena.
U današnjem postu pišem vam o puderu za matiranje koji, kako navodi proizvođač, pruža dugotrajan mat efekt na licu.

Mislim da nema žene koja u svojoj kozmetičkoj torbi nema puder za matiranje. Za nas sa mješovito/masnom kožom lica to je „must have“ proizvod koji nam pruža svakodnevnu sigurnost i zaštitu od presijavanja tijekom dana.


Ingrid Translucent Powder dolazi u minimalističkom, ali jako kvalitetnom pakiranju. Plastična posuda je čvrsta , meni je čak ispala na pločice u kupaonici (bila sam i ostala nespretna) i uopće se nije oštetila. Pakiranje nema ogledalo niti priloženu četkicu za nanošenje, ali nju ionako većina nas ne koristi.


Proizvod nema miris, kompaktne je teksture. Pri aplikaciji se minimalno trusi.
Proizvod je u pakiranju bijele boje, ali neka vas to ne brine, jer se na licu lijepo prilagodi boji tena. 


Ovaj puder koristim više od mjesec dana i testirala sam ga preko različitih podloga: tekućeg pudera, mineralnog pudera, BB kreme i više vrsti korektora.
Dovoljna je mala količina proizvoda na kistu kako biste lijepo matirali tekući puder na licu. Ja proizvod najviše koristim na T zoni jer mi se ti dijelovi lica prvi počnu sjajiti tijekom dana.
Ostala sam ugodno iznenađena kako ovaj puder drži moju T zonu pod kontrolom. Ako ne volite mat završetak na licu, ovaj proizvod vam se možda neće svidjeti, ali uvijek ga možete koristiti za matiranje T zone i podočnjaka. Odlično surađuje sa korektorom, ne ističe mi borice ispod očiju, a korektor dobro „učvrsti“.
Na licu ne djeluje umjetno, gotovo pa se i ne primjećuje, a puder ispod njega još ljepše „sjedne“.

Za Ingrid Translucent Powder je zanimljivo da je napravljen na bazi riže.

Moje mišljenje:
Za sve koje žele mat izgled kože zadržati što duže tijekom dana Ingrid Translucent Powder je prava stvar. Za 45kn dobijete 10g proizvoda koji odlično upija višak sebuma, lagan je i neprimjetan na licu, te ne naglašava borice na licu.
Puder bih preporučila svim tipovima kože.

Ingrid Translucent Powder možete kupiti na Verona Product Professional proizvode Facebook stranici ili na Instagram profilu.

PR proizvod

Koristite li redovito puder za matiranje?
Koji puder te vrste vam je najdraži?

2 komentara

  1. Post je super rado citam samo tako nastavi.
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/04/muke-zvane-studentski-dom/

    OdgovoriIzbriši