utorak, 20. lipnja 2017.

MINI RECENZIJA #4


U ovom postu donosim vam kratke recenzije proizvoda koji su mi se svidjeli/ili nisu, a za koje mislim da ne zaslužuju zasebnu recenziju.




L`Oreal Pure Clay Glow Mask


O popularnim L`Oreal Pure Clay maskama za lice Pure Clay Purify (zelena maska), Pure Clay EXFO (roza maska) i Pure Clay Glow (crna maska) sigurno ste već puno čitali na beauty blogovima.
Podlegla sam i ja sveopćoj pomami, pa sam kupila Pure Clay Glow masku za lice


Maska sadrži 3 vrste gline:
  • rasul – pročišćava kožu
  • kaolin – apsorbira nečistoće i višak seruma
  • montmorilonit – uklanja površinske nesavršenosti
Proizvođač obećava blistav ten i čiste pore. 
Kod ove maske volim:
  • teksturu maske koja se lako aplicira na lice
  • ambalaža je lijepa za jedan drogerijski proizvod
  • maska se lako ispire sa lica za razliku od drugih maski koje sadrže glinu
Ne volim:
  • maska odradi svoj posao, ali učinak je kratkotrajan i već sutradan učinci makse se ne vide na licu
Zaključak:
L`Oreal Pure Clay Glow maska za lice ne izdvaja se po učinku od ostalih drogerijskih masti istog sastava. Još uvijek ne znam čemu toliki hvalospjevi o ovom proizvodu.
Cijena maske za lice je oko 50kn.

Bottega Verde gelovi za tuširanje
Ne sjećam se jesam li već pisala o Bottega Verde tuširalicama, ali sljedeći put kada se nađete u Bipi obratite pozornost na njih. Ovo su odlični drogerijski gelovi za tuširanje koji hidratiziraju kožu tijela i predivno mirišu. Cijena im je oko 40kn.
Marocco Argan gel za tuširanje sadrži arganovo ulje i ekstrakt pustinjskog jasmina. 


Crna vanilija gel za tuširanje svojim bogatim mirisom neće razočarati sve one koji vole slatkasti miris vanilije.


Iris gel za tuširanje sadrži mlijeko irisa. Namijenjen je čak i najosjetljivijoj koži, a suptilan miris je odličan za ove ljetne dane.


Evelin Cosmetics Colour Celebrities ruž za usne


Čini mi se da su Evelin ruževi za usne pomalo zapostavljeni u našoj blogosferi. Šteta, jer se radi o kvalitetnim ruževima.
Linija Colour Celebrities ima kremaste ruževe čija je pigmentiranost odlična (čak i ako se radi o nude nijansama!). Ruž će na usnama preživjeti manji obrok i kavu pri čemu njegova nijansa jednoliko blijedi.
Nijansa 637 koju imam je topla koraljno-ružičasta. Nosiva je u svim godišnjim dobima, a ja takve najviše volim. 


Cijena ruža je oko 30kn, a kupila sam ga u Kozmu (kojeg na žalost više nema!). Ne znam gdje se trenutno mogu kupiti Evelin Cosmetics proizvodi....ako vi znate, molim vas napišite mi u komentaru.


Pišite mi dijelimo li mišljenje o kvaliteti ovih proizvoda!

2 komentara

  1. Evelin kozmetike ima za kupiti u Bipi....čisto da znaš 😉

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam čula za Bottega Verde gelove za tuširanje, ali si me baš zainteresirala i imaju baš lijepo pakiranje :)

    OdgovoriIzbriši