nedjelja, 12. veljače 2017.

Perfect Cover Missha BB Cream No.23

Davno sam pisala o ovoj korejskoj BB kremi kada je moj blog bio na drugoj platformi.
S toga vam donosim update toga posta.
Korejska kozmetika je u zadnje vrijeme postala hit u Europi. Lijepo lice azijatkinja zadivilo je zapadni svijet, postalo ženski idol ljepote. 
Neću vam sada pisati o pravilima njege lica u korejskoj kozmetici (mada uskoro i to namjeravam!), nego vam pišem recenziju jedne divne BB kreme koja je kod mene dio stalne postave već 3 godine. 
Ovo je bila ujedno prva BB krema koju sam koristila. 





 Missha BB Cream dolazi u pet nijansi (što je jako puno u odnosu na BB kreme koje se kod nas mogu kupiti!) i u pakiranju od 50ml i 20ml. 
Ambalaža je plastična, meka i ima pumpicu pomoću koje je lako dozirati proizvod.
Kako sam Missha BB kremu kupila na neviđeno (preko interneta) uzela sam  nijansu 23 jer sam vidjela da je to najprodavanija nijansa. 


Nijansa djeluje pretamna, neobično siva, zar ne? 
Ostala sam u šoku kada mi je stigla krema i kada sam vidjela ovako tamnu nijansu. Međutim, blendanjem, BB krema na licu poprima sasvim drugugačiju puno svjetliju nijansu koja se odlično stapa s mojom kožom lica. 



Na gornoj slici vidite kako je nijansa odlično pogođena. 
Zanemarite ovo svjetlucanje, krema se još nije sasvim upila u kožu. Kada se osuši ostavlja polu mat efekat na licu. 
Preko kreme obavezno stavim matirajući puder (to mi je navika), ali mislim da na mojoj mješovito/masnoj koži lica bez matiranja ne bi dugo izdržala. Ovako sam mirna do 8 sati. 
 Prekrivanje je srednje, ali puno jače od svih " zapadnjačkih" BB krema. 
Jako mi se sviđa i njena tekstura. Malo je gušća, ali se odlično blenda (nekada sam je nanosila prstima, a danas to radim ovalnim kistom).
Krema je na licu izuzetno lagana, ne pruža osjećaj da nosite masku.



Također, ova krema pruža i dobru hidratatizacijuKako sam masnokožac, ispod Perfect Cover Missha BB Cream-e nisam stavljala nikakvu hidratantnu kremu. 
Za osobe za suhom kožom, preporučam prije BB kreme nanijeti uobičajenu dnevnu kremu koju koristite.  
Ova BB krema lijepo ujednači ten, zagladi lice, odolijeva ljetnim vrućinama i znojenju. 
Missha BB krema ima blag, puderast miris koji se ne zadržava dugo na koži. 
Također, pruža odličnu spf zaštitu. 

Sastav:
Na kutiji proizvoda sve je napisano na korejskom jeziku, pa sam morala "guglati" da bih vidjela sastav kreme. Sastav nije najbolji!
Missha BB krema  sadrži u visokom postotku mineralna ulja i parabene. Ima tu još silikona, talka, umjetnih mirisa...Ako netko od vas ima osjetljivu kožu lica, bolje je da ovu kremu preskočite.
Meni krema nikada nije izazvala neželjene reakcije na koži (čak niti pojavu komedona kojima sam jako sklona!)

Moje mišljenje:
Kako sam na početku napisala, ovo je update posta koji sam davno napisala.
Moje mišljenje o Missha BB kremi se ni danas nije promijenilo!
Moja koža i ova BB krema se jednostavno vole. Uvijek je imam u ladici, ali zbog prirode mog posla, vremenom sam koristila puno drugih BB i CC krema. 
Missha BB kremu možete kupiti on line na puno mjesta, a odnedavno i na hrvatskom web shopu koji prodaje korejsku kozmetiku Lily.hr po cijeni od 76kn.

Jeste li koristili ovu BB kremu?
Pišite mi svoje dojmove i koje su vama najdraže BB kreme!




Broj komentara: 14

  1. Probala sam par vrsta BB krema no nekako mi najbolje odgovara Vichy i Eucerin kremica.Korejske nisam još imala prilike probati,no mislim da bi meni možda sastav i mogao smetati...Treba isprobati pa vidjeti kako koža reagira ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, najbolje je uzeti tester, tj. u ovom slučaju manje pakiranje.
      Koju Vichy BB kremu koristite?

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Draga Goga,
      ne znam zašto si uklonila komentar. na ovom blogu dobro došao je svaki komentar bio on pozitivan ili negativan

      Izbriši
  3. Ideal Soleil spf 50.Super mi je jedino ljeti bude malo premasna ali ništa strašno,da se korigirati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam koristila tu BB kremu. Ako vam odgovara, nema je potrebe mijenjati

      Izbriši
  4. Baš sam je neki dan gledala,hoću uzeti ma neću..heheh...
    Sad me malo zabrinuo sastav,mislim da mi ne ginu prištići...dosta često imam problem ako stavim krivu kremu ili puder....sad sam na čudu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sastav je loš. Najbolje bi bilo da kupiš manje pakiranje i brobaš odgovara li ti ova BB krema

      Izbriši
  5. Probala sam pristupačne drogerijske BB kreme: Garnier, Evelin i Nuxe. Nuxe mi je bila najbolja što se tiče prekrivanja, ali bih prosijavala jako brzo. Ovu Misshu i Holiku Holiku već godinama želim isprobati ali sam zaboravila na njih. Moram pogledati taj web shop i naručiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Garnier i Evelin BB kreme, a Nuxe BB krema mi ima slabu pokrivnu moć (iako nemam velikih nepravilnosti na licu)

      Izbriši
  6. Bas sam zainteresovana za korejsku kozmetiku, vidim da svi pricaju o njoj :) Ova krema deluje obecavajuce, nazalost nisam citala raniji post, ali ovaj mi se bas dopada! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Sastav kreme je izvrstan. Nije u redu pisati ono što ne stoji. Odnosno, vi ste izdvojili ono što smatrate lošim ali kada se pogleda kompletan sastav jasno je da ne može biti bolji.
    Ovo je jedna od najboljih BB krema na tržištu.
    Evo sastava pa prosudite sami.Ja već tri godine ne koristim puder, lice mi je savršeno i bez bora iako sam prešla 40-tu a ova krema mi je pomogla do neviđenih razmjera. Usput, potrebna je veličina zrna graška za cijelo lice. Što manje proizvoda nanesete izgledat ćete bolje. Pričekajte 10 min da se krema u potpunosti stopi s bojom vašeg tena.
    Sastojci: Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol 
MAY CONTAIN[+/-; Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)]

    OdgovoriIzbriši
  8. MISSHA M Perfect Cover BB Cream je primjerena za sve tipove kože.

    Možete ju koristiti kao podlogu za šminku ili zamjenu za puder.

    Ima zaštitni faktor 42, koji kožu štiti od opasnih UV zraka.

    Sadrži Gatuline RC, hijaluronsku kiselinu i ceramide zaslužne za poboljšanje elastičnosti kože.

    Ekstrakt ružmarina i kamilice djeluje umirujuće na kožu.



    Način primjene: manju količinu kreme ravnomjerno nanesite na lice uobičajenim postupkom, prstima, kistom ili spužvicom.

    OdgovoriIzbriši