utorak, 21. veljače 2017.

Hansaplast Anti Callus krema za stopala

Bilo ljeto ili zima kod mene je njega stopala obavezna. Tvrda i gruba koža na stopalima nije samo estetski problem. Ona može smanjiti osjetljivost pojedinih dijelova stopala. To onda može uzrokovati ozljede stopala, a da ih i ne osjetite.
Ja sam isprobala puno proizvoda za njegu stopala i još uvijek isprobavam (uskoro ću vam pisati o proizvodima za njegu stopala koja mi nisu bila učinkovita).

Hansaplast foot expert razvio je Anti Callus liniju proizvoda koja učinkovito rješava problem zadebljane kože stopala.




Još ovo ljeto sam dobila Hansaplast Anti Callus kremu za stopala, ali sam je počela koristiti tek ovu zimu kada su i pored redovite pedikure moja stopala bila suha.

Krenut ću od tehničkih podataka. Krema je pakirana u meku tubu od 75ml. 


Meka tuba je praktična jer možete proizvod iskoristiti do kraja.
Tekstura kreme je konkretna, ali nije masna. Relativno brzo se upije u kožu.  



Ja sam kremu koristila svaku večer nakon tuširanja. Bogato bih je umasirala u cijelo stopalo. Za još bolji učinak (a i za toplija stopala!) spavala sam u pamučnim čarapama.
Ujutro mi je koža stopala (posebno pete koje su mi kritična zona) bila zaglađena i meka.
Iako proizvođač preporučuje da se krema koristi dva puta dnevno, ja to nisam radila.
Naravno, nijedna krema vam neće pomoći ako prije njene upotrebe ne odete kod pedikera ili sami kod kuće ne napravite pedikir kako biste uklonili što je moguće više zadebljale kože.
Kod njege stopala (kao i kod njege ruku) je važno da budete dosljedni i da svakodnevno nanosite kremu.
Još bolje rezultate će te postići ako uz ovu kremu koristite piling za stopala iz iste linije (recenzija).

Sastav:

Hansaplast Anti Callus krema za stopala sadrži inovativnu kombinaciju visoko koncentrirane ureje i tehnologiju akvaporina koja jako dobro potiče hidratizaciju kože.

Hansaplast Anti Callus kremu za stopala možete kupiti u svim bolje obskrbljenim ljekarnama, a ima je i u DM-u. Cijena kreme je 56,88kn.

PR proizvod

Imate li naviku redovito mazati stopala?
Koja je vaša omiljena krema za stopala?









2 komentara

  1. Stopala njegujem svake večeri prije spavanja to mi je postala rutina,najbolje su mi kreme s lavandom ili balsami s mentom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, to je odlična navika! Proizvodi koje koristiš su blagotvorni za stopala jer djeluju opuštajuće i hranjivo

      Izbriši