subota, 7. siječnja 2017.

theBalm Girls lipstick

theBalm Girls ruž za usne dolazi u 6 nijansi koje karakterizira kartonsko pakiranje inspirirano James Bond-om i zanimljiva imena. Unutar kartonskog pakiranja je jednostavna, metalna, srebrna tuba sa ružem. 





Nijansa ruža koju ja imam zove se Ima Goodkisser. 


Iako je na službenoj theBalm stranici opisuju kao sjajno koraljnu nijansu, ja bih rekla da je boja više prljavo ružičasta sa hladnim podtonom. Barem tako djeluje na mojim usnama. Što se sjaja tiče on je suptilan. Rekla bih da je ovo ruž sa satin završetkom.



Tekstura ovog ruža je kremasta i hidratantna što ne čudi obzirom da se u sastavu nalaze  vitamini A i E, te maslino i jojobino ulje.
 Ruž je jako ugodan na usnama, lako se nanosi, meni čak nije potrebno ni ogledalo. 
Pigmentiranost je odlična, već kod prvog nanošenja boja dostiže svoj potpuni intezitet. 
Trajnost ruža je dobra, preživjet će kavu ili sok.
Kod theBalm Girls ruža za usne mi smeta što se osjeti jak miris mentola čim otvorite tubu, a i nakon što ga stavite na usne. Osjeti se hlađenje na usnama koje nestane za par minuta. Znam da puno vas voli taj osjećaj, ali ja ga ne volim. 

Da rezimiram: Ovo je moj prvi susret sa theBalm Girls ružem za usne. Sviđa mi se tekstura ruža, trajnost i osjećaj koji pruža na usnama. Smeta mi miris i osjećaj mentola.

theBalm Girls ruž za usne možete kupiti u određenim Bipa dućanima, te u Muller-u po cijeni od 129,90kn.

PR proizvod

Kako se vama sviđaju theBalm Girls ruževi za usne?


Nema komentara