utorak, 13. rujna 2016.

Nubian Heritage: African Black Soap

Jako volim ljeto, ali ljeto i moje lice se nikako ne vole!
Osim hiperpigmentacijskih mrlja koje mi svakog ljeta polude na licu, utjecaj sunca, mora i vrućine začepi mi sve pore na licu. Zato se ljeti posebno posvetim čišćenju lica i biram uglavnom sredstva koja su namijenjena masnoj koži.

Ovog ljeta moj „the čistač lica“ je bio African Black Soap koji zaslužuje svoju recenziju.





Što je crni sapun?
To je sapun namijenjen čišćenju masne kože lica koja je sklona aknama i prekomjernom lučenju sebuma. Također, može se koristiti i za pranje tijela.
Namijenjen je i osjetljivoj koži koja je sklona cevenilu, ekcemima, psorijazi i nekim drugim kožnim oboljenjima.
Crni afrički sapun proizvodi se u Gani, a ručno ga oblikuju žene u selima. Radi se od trputca (biljke iz roda banana), palminog lišća, kokosa i palminog ulja.
 Ovaj sapun žene u Africi koriste za sve, od običnog pranja ruku, do pranja cijelog tijela, a žene diljem svijeta ga koriste i na kosi, jer djeluje kao regulator masnoće na tjemenu. 


Nubian Heritage African Black Soap dolazi u kartonskoj crno-narančastoj kutiji koja sadrži 141g proizvoda.
Sapun je crne boje, dosta velik (debeo), ali lijepo sijeda u ruku. Ova količina sapuna meni je potrajala 3 mjeseca, a koristila sam ga kod jutarnjeg i večernjeg čišćenja lica.
Crni sapun ima zaobljene rubove i u dredini utisnut logo brenda.
Miris sapuna je nježan, slatkast..osjeća se miris vanilije pomiješan s voćnim mirisom. 
Ovako izgleda crni sapun prije korištenja,


a ovako nakon mjesec dana korištenja. Vide se komadi zobi različite veličine koje služe za blagi piling kože tijela.


Sastav:

Glavni sastojak ovog sapuna je trputac, samonikla biljka koja raste na livadama u Africi. Koristi se sušeno lišće ove biljke koja je najzaslužnija za djelotvornost ovog sapuna.
Trputac je poznat po svojim antibaketrijskim i antioksidativnim svojstvima.  Tu su još zrnca zobi različitih veličina (koja se mogu vidjeti tek kada se sapun u određenoj količini potroši), shea maslac (koji osigurava hidrataciju kože), vitamin E (djeluje antioksidativno), aloa vera (djeluje umirujuće i protuupalno) te mješavina palminog i kokosovog ulja.
Crna boja ovog sapuna nastaje kao rezultat procesa izrade sapuna. 
Sapun ne sadrži parabene, umjetna bojila niti konzervanse.
Važno je napomenuti da ovaj proizvod nije testiran na životinjama.

Afrički crni sapun u dodiru s vodom daje bogatu, sivu pjenu.


Nježno i temeljito čisti kožu lica a pri tome je uopće ne isušuje. Nakon umivanja imate onaj škripavi osjećaj čistoće, ali ujedno koža lica je meka, svježa i glatka na dodir.
Primjenom ovog sapuna vrši se i lagani piling. Meni je je pranje ovim sapunom puno pomoglo kod uklanjanja prištića na dekolteu i leđima koji se uvijek pojave uslijed znojenja.
  
Moje mišljenje:
Nubian Heritage African Black Soap je jako kvalitetan proizvod čiju ću kupnju svakako ponoviti. Osobno mi je pomogao u pročišćavanju pora na licu. Kako ja nemam kožnih oboljenja, tu njegovu učinkovitost ne mogu potvrditi. Pomaže kod regulacije lučenja sebuma i pravi je spas za čišćenje masne kože lica. Dobar je i za osobe koje nemaju pretjeranih problema s kožom, ali ipak žele dubinsko i prirodno čišćenje.
Osobe koje su alergične na zob neka pripaze pri korištenju crnog sapuna.
Nubian Heritage African Black Soap kupila sam na iHerbu po cijeni od 34kn (trenutno je sniženje!).








3 komentara

  1. Gledala sam ga na iherbu, ali na kraju nisam uzela kad sam naručivala, kupila sam onaj od Loko kozmetike. No sad opet planiram narudžbu pa ću baš i njega ubaciti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam sapun od Loko kozmetike, ali je po kvaliteti neusporediv sa ovim sapunom. Nećeš vjerovati da mi ovaj sapun traje već tri mjeseca i još ga nisam potrošila

      Izbriši