subota, 3. rujna 2016.

ESSENCE: „exit to explore“ limitirana kolekcija


Kada sam vidjela proizvode iz nove limitirane Essence kolekcije „exit to explore“ odmah sam neke od njih željela imati! Na prvi pogled me privukao dizajn koji je egzotičan, zaigran i pun intezivnih boja. Kolekcija je došla na tržište u pravo vrijeme da nam osvježi kraj ljeta i povratak na radna mjesta.





Refreshing lipstick u nijansi Pink Parrot #01



Ruž je pakiran u obliku olovke na odvrtanje. Dostupan je u dvije nijanse: Pink Parrot #01 (tamnija nijansa) i Apricot Cockatoo #02 (svjetlija nijansa).
Tekstura ovog ruža je balzamasta, ne isušuje usne i lako se nanosi. Zbog dobre pigmentiranosti nijanse #01 koju ja imam dovoljan je samo jedan premaz na usnama da ova predivna pink nijansa dođe do punog izražaja.


 Na usnama ostaju oko 3 sata bez da išta konzumirate, a onda boja počne jednoliko blijediti. U nazivu ruža stoji riječ „refreshing“, što ovaj ruž doista i pruža. Kada ga stavite na usne osjećate da pruža osvježavajući efekt, nešto poput mentola. Mene to pomalo živicira i ne volim ovaj ruž nositi duže vrijeme.
Cijena ruža je 21,90kn.


My heart is beating like a jungle drum #01 rumenilo 


Rumenilo je moj najdraži proizvod iz ove kolekcije!
Pakiranje je plastično, čvrsto sa prekrasnim egzotičnim motivom na poklopcu posude.
Boja rumenila je graduirana od boje marelice do lagano ružičaste nijanse.



Tekstura rumenila je meka i praškasta. Što je najvažnije, sa ovim rumenilom ne možete pretjerati, a lako ga možete nadograditi do željenog inteziteta.
Iako u posudi izgleda kao mat rumenilo, ono u sebi sadrži lagane svjetlucave čestice koje se odlično slažu uz potamnjeli ten lica i daju mu zdrav, prirodan izgled.
Cijena rumenila je 29,90kn.
Na slikama sam vam pokušala prikazati odvojeno najsvjetliju i najtamniju nijasnu, kao i obje nijanse izblendane zajedno.



Apricot Cockatoo #03 sjenilo za oči


U ovoj LE kolekciji sjenilo za oči dolazi u 3 nijanse: zelenoj, ljubičastoj i nježno ružičastoj s prelijevajućim, holografskim završetkom. 
Nijansa #03 u posudi izgleda kao mat nijansa, ali na swatch-u vidite da je riječ o nježno ružičastoj nijansi koja u sebi ima suptilne zlatne čestice.


Holografski učinak je jako vidljiv i meni se to baš sviđa. Teško mi je bilo swatch-ati ovo sjenilo jer sam iz svakog kuta dobivala drugačiju nijansu , pa ću vas zato malo gnjaviti fotkama.




Tekstura je meka, lijepo se blenda i odlično ide uz osunčan ten. Ja ovo sjenilo volim koristiti bez baze. Tada mu je trajnost manja, ali mi je zato nijansa sjenila nježnija i ljepša.
Cijena sjenila je 16,9kn.

Moje mišljenje:
„exit ti explore“  LE kolekcija me baš razveselila svojom ambalažom i kvalitetom proizvoda.
Proizvodi iz ove kolekcije dostupni su u DM-u do isteka zaliha.

 PR proizvod

Jeste li kupili nešto iz ove LE?
Koji proizvod vam se najviše sviđa?





3 komentara