petak, 15. srpnja 2016.

Kozmetika koja je osvojila Hollywood, od sada je dostupna i u Splitu!


Jučer je Split postao bogatiji za dva ekskluzivna kozmetička brenda Apivita i dr.brandt. 




Predstavljanje je održano u ljekarni Splitsko-dalmatinske županije. 
U ugodnoj atmosferi City centra One eventu su, uz nas obične smrtnike, bile nazočne i  poznate spličanke kao što su Anamarija Asanović, Danijela Alavanja, Monika Sablić, Iris Rajčić te Alijana Vukšić predsjednica Turističke zajednice Split.




Nazočna sam bila i ja...jako mi je žao što nije bilo mojih blogokolegica jer vjerujem da bi to bilo jedno ugodno druženje.


Drago mi je da sam imala čast upoznati Bernardu Jelić, sa kojom imam uspješnu PR suradnju.


O mojoj ljubavi prema grčkom brendu Apivita već ste mogli čitati u postovima ovdje, ovdje, ovjdeovdje i ovdje.
Zbog velikog udjela prirodnih sastojaka, prirodna kozmetika Apivita pravi je izbor za ljubitelje prirodnih formula i mirisa eteričnih ulja.
APIVITA je inspirirana društvom pčela te sve formule obogaćuje pčelinjim proizvodima visoke biološki dokazane učinkovitosti. S dugogodišnjom tradicijom koja seže čak u 1979. godinu, ovaj grčki brend nudi veliki broj organskih proizvoda, certificiranih od mnogih međunarodnih organizacija.




Drugi brend, dr. brandt, djelo je hollywoodskog estetskog kirurga, dr. Frederic Brandta, koji je začetnik revolucionarnog pristupa u njezi kože na način da, kroz kozmetiku koju svatko može koristiti u toplini svog doma, oponaša invazivne dermatološke zahvate. Bez noža, bez boli, bez oporavka, u minimalnom vremenu, postižu se vidljivi i dugotrajni učinci.

Nedavno sam vam pisala recenziju dr. brandt 3-D Filler maski za lice.


Drago mi je da je Split prepoznat ne samo kao turistička destinacija već kao grad u kojem su žene oduvijek voljele kvalitetnu kozmetiku.


Nema komentara