petak, 1. srpnja 2016.

Carolina Herrera 212 VIP For Women eau de parfum

Još u studenskim danima zaljubila sam se u parfem Carolina Herrera 212. Tada je to bio pravi hit, ali bez obzira na to, meni se parfem jako svidio jer je svjež i dugotrajan.

Tijekom godina izašle su mnoge verzije ovog parfema. Sve sam ih isprobala, a najdraži mi je Carolina Herrera 212 Sexy koji je jači, senzualan i neodoljiv.

Nakon puno godina, prije mjesec dana sam u nagradnoj igri na Facebook-u osvojila Carolina Herrera 212 VIP parfem. 






Nemam baš sreće u nagradnim igrama, ali valjda su mi zvijezde bile naklonjene!
Nagradna igra bila je na stranici Luksuzni Parfemi Prodaja.
Parfeme najčešće kupujem u parfumerijama ili na provjerenim internetskim stranicama gdje sam sto posto sigurna da ću kupiti original.
Znam , znam...većina vas će ovdje prestati čitati post jer se na Facebook-u može pronaći puno stranica gdje se prodaje sve i svašta upitne kvalitete!
I ja sam dijelila to mišljenje dok nisam dobila ovaj parfem u nagradnoj igri!

Ekipa koja na stranici LuksuzniParfemi Prodaja prodaje parfeme originalno zapakirane, originalnog mirisa kao i u parfumeriji, odlične trajnosti i povoljnih cijena ugodno me iznenadila. Cijene parfema su uglavnom oko 150kn što nam u sveopćoj besparici svima odgovara. Međutim, mene ne privlači dobra cijena, ako iza toga ne stoji i dobra kvaliteta.
Ovaj parfem ima sve to!

Za sve vas koji još uvijek niste imali parfem Carolina Herrera 212 VIP, pokušat ću vam miris dočarati u par rečenica.


Carolina Herrera 212 VIP je lansiran sad već davne 2010. godine sa sloganom „Are You on the list?“ i predstavlja životni stil žene koja živi na "visokoj nozi". Inspiracija je tražena među mladim, modernim i kreativnim ljudima uvijek spremnima na zabavu.
Vjerujem da vam je poznato da svi Carolina Herrera parfemi imaju karakterističan oblik boce sa zaobljenim dnom tj boca je oblika kapsule.
Na parfemu Carolina Herrera 212 VIP dominiraju bijela i zlatna boja koje samo pojačavaju dozu glamura i elegancije.
U pakiranju od 80ml poklopac se nalazi na samo jednoj strani kapsule i magnetski se zatvara.

Carolina Herrera 212 VIP parfem je sladak, ali ne gurmanki sladak. Svježi akordi zavodljivog ruma i cvijeća sa početka kompozicije, vode vas do mošusa i gardenije, a potom do nježne baze vanilije i bobica tonka beans.
Ovo je jedan od onih mirisa koji opija svojim jakim, ženskim pečatom sve koji se nalaze oko vas. Glamurozan, a opet tako mladenački.
Sa Carolina Herrera 212 VIP parfemom ne možete proći neopaženo.....


Volite li Carolina Herrera parfeme?
Jeste li posjetili stranicu Luksuzni Parfemi Prodaja?
Ako još niste, imate moju preporuku za njihove parfeme!



4 komentara

  1. Moj suprug ima mušku verziju 212 sexy men kojeg on obožava a kojeg ja ne podnosim :-(
    Za moj ukus prejak i pretežak.
    Žensku verziju se nisam ni usudila idprobati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutno si baš tražim neki novi parfem, sad znam gdje ga i nabaviti! :D Bitna mi je cijena, ne želim skupo proći, a dobiti neku bezvezariju. Za takvo nešto je i 150 kn puno. Pogledat ću ovu stranicu i to baš ovaj parfem! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ih još isprobala... ako je tako dobar kako kažeš za 150 kuna se definitivno isplati :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedan od najlepsih parfemaaa :)

    OdgovoriIzbriši