srijeda, 22. lipnja 2016.

SLAVIMO 2. ROĐENDAN BLOGA + NAGRADNA IGRA

Da danas otvaram blog i biram mu ime, zvao bi se „Moj mali kutak sreće“, jer on to zaista i je! To je mjesto gdje pišem bez presinga, sama biram teme o kojima ću pisati, mjesto gdje se opustim kada sam najumornija. To je samo moj svijet u kojem vrijede moja pravila.

Blog je za mene u ove dvije godine postao više od samog hobija. Kada sam počela pisati beauty blog, nisam vjerovala koliko će mi se sve to uvući pod kožu i postati sastavni dio mene. 
Ljudi kažu da kada nešto dovoljno jako želiš, to će ti se i ostvariti. Potpisujem!
Još od kada sam bila djevojčica (a to će vam potvrditi svi koji me poznaju), šminka, parfemi, lakovi za nokte su bili moja opsesija. Sanjala sam da će moj životni poziv biti vezan uz kozmetiku. Život me odveo drugim putem, a sve svoje djetinje snove ostvarila sam kroz ovaj blog.

Sretna sam i zadovoljna kada vidim da su se moji snovi ostvarili. Lijepo je i ispunjavajuće  raditi ono što voliš.
Postove pišem neopterećeno, iskreno i uvijek se trudim što bolje vam prikazati zašto mi se neki proizvod svidio ili nije. Nekada tjedno napišem po tri posta, nekada prođe tjedan bez i jednog posta....sve je laganini i ta ležernost mi jako odgovara. 

Malo sam se raspekmezila, ali nadam se da me razumijete.....
Naravno da ovo moje pisanje ne bi imalo svrhe da nije vas, drage moje čitateljice!
Sretna sam kada vidim da me pratite ovdje i na Instagramu. Sretna sam zbog svakog vašeg lajka, komentara, pohvale i kritike.
Trudila sam se zadnju godinu urediti vizualni izgled bloga, poboljšati kvalitetu fotki i birati teme za koje mislim da bi se vama najviše svidjele.

Kažu kako smo se danas puno vezali za računala i kako to nije dobro. Ja bih rekla da sve ovisi u kojem smislu koristimo računalo. Ja sam pišući blog upoznala puno divnih ljudi sa kojima dijelim iste interese i sa kojima, na žalost, još uvijek nisam popila kavu.
To su moje blogokolegice, kojima se zahvaljujem na svakom danom savjetu.

Veliko hvala svim brendovima sa kojima sam tijekom ove dvije godine uspostavila lijepu suradnju.

Drage moje čitateljice, najveće hvala vama što pratite moj blog!

Kakav bi to bio rođendan bez poklona???

Za darove su se pobrinuli Essence Cosmetics (2 nagrade) i Afrodita Cosmetics (1 nagrada) kojima se ovim putem zahvaljujem!

Večeras počinje Essence Cosmetics nagradna igra!
Dvije čitateljice mogu osvojiti poklon iz Essence kolekcije wake up, spring!


Nagradna igra traje od večeras do 26. lipnja u ponoć!

Pravila nagradne igre:
  • u komentarima ostaviti ime pod kojim me pratite na Facebook-u
  • lajkate Facebook stranicu ovog bloga
  • objavu o darivanju je obvezno podijeliti pod opcijom "javno" 
  • anonimne komentare neću uzeti u obzir
nagradnoj igri mogu sudjelovati čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Srbije i Slovenije.

Sretno svima!


Dobitnice Essence darivanja povodom drugog rođendana su:
1.Marina Sunčica
2. Jelena Kovačević

Čestitke dobitnicama koje mi se trebaju javiti u inbox tijekom sljedeća 2 dana.




Broj komentara: 38

  1. Sretan rođoš blogu.:-) :-*
    Ana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  2. Fb Danijela Bekcic :) puno srece u daljem radu :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecan rodjendan draga! Od srca ti zelim sve najbolje !
    na fb te pratim = Marina Suncica ..puno kissica od mene i samo tako nastavi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaaa dragaaaaa itebi a hvala i random- u sto me je izabrao :D Ljubim te puno! Poslala sam ti poruku na fb-u ,nadam se da je to u redu! Kiss kiss

      Izbriši
  4. Bloganje se uvuče pod kožu, slažem se. I ja sam kao mala bila opsjednuta šminkom i nije ni čudo da se danas time bavim :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da si putem bloga ostvarila svoje snove i da te usrecuje i ispunjava. Samo da ti pozelim sretan blogorodendan i da nam jos dugo pises. Igrati se necu jer sam vec jednom osvojila kod tebe nagradu. Sretno svima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mare hvala na lijepim željama i hvala ti što me pratiš :)

      Izbriši
  6. Sretan blogorođendan i da ih bude još puno, puno :*

    OdgovoriIzbriši
  7. fb Jasmina Makuljević
    Srećan blogorođendan i puno uspeha u daljem radu :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Srecan blogorodjus i jos puno sledecih <3
    FB Jasmina Blazic Stosic

    OdgovoriIzbriši
  9. srecan blogorodjendan Tatjana Petrovic,predivni pokloncici,veliki pozdrav i sve najlepse i tebi licno i blogu

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan blogorođendan, puno uspjeha dalje!
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  11. Suzana Štrk
    Odličan blog, samo hrabro dalje :*

    OdgovoriIzbriši
  12. meni nece nista da odradi sem ovog sretan rodjendan tvom bligu mila,pretim te na F.b Tatjana Ristivojevic

    OdgovoriIzbriši
  13. Sretan blogorođendan!!!:-)
    Tvoj blog redovito čitam, pogotovo rezencije, samo tako nastavi i dalje :-)
    Facebook: Karolina Kovac

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Karolina! Drago mi je da čitaš moj blog, trudit ću se nastaviti istim tempom

      Izbriši
  14. Srećan blogorođendan, i samo tako nastavi :-)
    FB: Gordana Bogdanovic
    Pozdrav iz Beograda :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretan blogorođendan!
    FB: Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  16. Sretan blogorođendan i sretno u daljnjem radu! :)
    Fb: Tea Dorčak

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretaaan :)

    Fb. Dijana Kovačević

    OdgovoriIzbriši