ponedjeljak, 23. svibnja 2016.

CATRICE: Sand Nudes paleta sjenila

Od jeseni 2015. do proljeća 2016. godine, ako se ne varam, Catrice je u prodaju pustio 5 paleta sjenila.
To su: Absolute Rose, Absolute Matt, Absolute Bright, Absolute Nude i Chocolate Nudes.
Nijednu od ovih paleta nemam, ali imam najnoviju, Sand Nudes paletu sjenila pod nazivom Hug S`and Kisses.





Paleta dolazi u plastičnoj ambalaži sa prozirnim poklopcem tako da su vam sve nijanse u paleti odmah vidljive.
U paleti se nalazi šest nijansi i ono što mi se odmah svidjelo je odličan omjer mat i shimmer-astih nijansi.
U paleti se nalazi i kist/aplikator za nanošenje sjenila, koje me, moram odmah reći, nije oborilo s nogu.



Sam naziv Nudes me odmah privuče jer takve nijanse sjenila nosim svakodnevno.

Nijanse su predivne i u rasponu su od nježno bež, nježno narančaste do tamnije smeđih nijansi.
Malo me razočaralo što sjenila nemaju tako intenzivnu boju na kapcima kao u paleti. Iako se sjenila mogu lako nadograditi, ipak nisam uspjela postići jači intenzitet na očima. 
Tekstura sjenila je svilenkasta. Sjenila se dosta truse, pa je potrebno otresti kist prije apliciranja na kapak. Kako ja uvijek koristim bazu za sjenila, ova sjenila mi na očima potraju cijeli radni dan. Pigmentiranost ovisi o nijansi, pa su tamnije nijanse i bolje pigmentirane.

Jako teško mi je bilo swatch-ati sjenila jer su svjetlije nijanse na mojoj ruci (bez baze!) jedva vidljive.


Prva nijansa-boja šampanjca sa puno shimmer-a. Na očima je slabo vidljiva, koristila sam je jedino u unutarnjem dijelu oka za posvjetljivanje.
Treća nijansa-mat, lijepa boja lososa, volim ovu nijansu. Ovdje na swatch-u sam stavila više slojeva da bi boja došla do izražaja, ali na očima je slabo vidljiva (iako sam je nadograđivala). 


Na slici su prve 3 nijanse iz ove palete. Druga nijansa (krajnje desno!) je mat, bež nijansa, jako loše pigmentirana i jedva sam je uspjela fotkati.



 Tamnije nijanse su dobro pigmentirane.
Prva (s lijeva) nijansa-topla, smeđa nijansa sa malo shimmer-a.
Druga nijansa- moja omiljena! To je tamno smeđa nijansa sa sitnim zlatnim shimmer-om koja lijepo izgleda i samostalno na mojim plavo/zelenim očima.
Treća nijansa-mat, tamno smeđa, odlična je za staviti u vanjski kut kapka.

Zaključila bih da je Catrice Sand Nudes paleta dobra drogerijska paleta. Razočarana sam sa drugom bež nijansom koja je zbog svoje loše pigmentacije skoro neupotrebljiva.
 I dalje ostajem pri mišljenju da su Catrice mono sjenila buno bolje kvalitete, posebno Velvet Matt sjenila koja obožavam.
 Cijena ove palete je 39,90kn, a možete je kupiti u Muller-u, DM-u i Kozmu.

PR proizvod

Imate li ovu paletu?
Kako vam se sviđa kvaliteta Catrice paleta općenito?

Broj komentara: 11

  1. Imam absoulte nude i stvarno sam je dosta iskoristila, a planirala sam nabaviti i ovu jer je novitet i čini mi se zanimljivom..no, s druge strane imam hrpu sličnih paleta i stvarno mi ne treba još jedna.. :) Ali tko zna, svaki mjesec sam kupovala nešto od Catrice pa možda koji put ugrabim i ovu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tome je stvar....meni su sve palete prelijepe, a znam da mi ih više ne treba ;)

      Izbriši
  2. Ovu nemam ali imam Absolute Bright. Odlična je I bas mi se sviđa. Možda boje nisu intenzivne ali to mi i odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje da boje nisu intezivne za svaki dan. Za večernji makeup ih uvijek možeš dodatno nadograditi

      Izbriši
    2. Pa bas to, da.
      Zato i volim tu paletu. Stalno je koristim. 😉

      Izbriši
  3. Taman sam danas svačala ovu paletu i začudila se kako je slabo pigmentirana a tako su prekrasne nijanse

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se za Velvet Matt, mogu konkurirati puno skupljim sjenilima, ali nešto mi se čini da su ih povukli ?

    OdgovoriIzbriši
  5. slažem se da su im mono sjenila puno kvalitetnija :D
    a i same nijanse su zanimljivije mi u njima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvatila sam da meni osobno više odgovaraju mono sjenila, ali kada paletama ne mogu odoljeti ;)

      Izbriši