četvrtak, 5. studenoga 2015.

VICHY: Normaderm BB Clear

Svaka žena sanja o lijepoj koži lica, bez nesavršenosti. Međutim, studije su pokazale da 8 od 10 žena imaju problema sa bubuljicama čak i u odrasloj dobi. Razlog može biti stres, hormonalne promjene ili neadekvatna njege kože.
Dobar broj tih žena pokušava kamuflirati te nesavršenosti s teškim podlogama, ali često rezultat nije zadovoljavajući.
Vichy Normaderm BB Clear je BB krema prilagođena potrebama mješovite i masne kože lica.

 Njena jedinstvena formula pokriva nesavršenosti na koži lica i vraća joj sjaj te osigurava prirodan izgled.




Volim koristiti BB kreme i svi Vichy proizvodi su se do sada pokazali dobri prema mojoj koži.
Ova BB krema dolazi u dvije nijanse: medium i light.
Ja imam medium, tamniju nijansu BB kreme koja se savršeno stapa s bojom mog tena.


 Vichy Normaderm BB Clear pakirana je u svjetlo zelenoj tubi koja se lagano presijava na danjem svjetlu. Mali otvor na tubi je odličan izbor kod korištenja ove kreme. 

Tekstura kreme je tekuća, lako se nanosi i razmazuje po licu.

BB krema ima blag i ugodan miris koji brzo nestaje sa kože.
Pogodna je i za osjetljivu kožu lica, hipoalergena je i nekomedogena.
 Važno je napomenuti da se korištenje treba izbjegavati na okoloočnom području.
Pokrivenost koju krema pruža je srednja do potpuna, ovisno kakve nepravilnosti na koži imate. Kako ja nemam veće nepravilnosti na licu, meni jako lijepo ujednači ten.
Koristila sam je na dva načina. U periodu burnog vremena, kada mi koži nedostaje vlage, ispod BB kreme bi stavila svoju dnevnu kremu. Kada vidim da mi je ujutro koža dovoljno hidratizirana, BB kremu stavljam direktno na očišćenu kožu lica. 



Sastav:

Vichy Normaderm BB Clear u sastavu ima:
  • 2% salicilne kiseline i mineralne pigmente koji korigiraju nepravilnosti na odrasloj koži lica
  • SPF 16
  • airliciumtm koji apsorbira višak seruma i drži sjaj kože pod kontrolom
  • Vichy termalnu vodu koja smiruje kožu
Moje mišljenje:
Jako sam zadovoljna ovom BB kremom. Pruža mi dobru pokrivenost i neutralizira sjaj T zone. Tijekom dana ne oksidira na licu i trajnost joj je odlična.
Za prekrivanje je potrebna mala količina kreme, pa će vam pakovanje od 40ml dugo potrajati.
Najvažnije mi je da ova BB krema pruža lagan i prozračan izgled na licu. Nemam osjećaj da nosim masku na licu, a sve nepravilnosti su mi prekrivene.

Vichy Normaderm BB Clear možete kupiti u ljekarni po cijeni od 152kn.


PR proizvod

Volite li više BB kreme ili puder za prekrivanje nepravilnosti na licu?
Jeste li koristili neki proizvod iz Vichy Normaderm linije proizvoda?






Broj komentara: 8

  1. Odlična mi je ova BB krema i točno sam znala da ćeš biti zadovoljna jer imamo slični tip kože. Super da si recenzirala tamniju nijansu jer ja imam svijetliju pa ih mogu usporediti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam uzela tamniji tester i isprobala je 3,4 dana i apsolutno se odusevilaaa. Moram je kupiti. Cini mi se kao najbolja bb krema koju sam korostila. Baaas mi je legla

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ovo je "medium", tamnija nijansa ove BB kreme. Drago mi je da dijelimo oduševljenje

      Izbriši
  3. Ja nesto nisam pretjerano zadovoljna ovom bb kremom,bolja mi je vichy idealia bb krema...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ovisi o tipu kože...dok sam koristila Vichy Idealia BB kremu koža mi se jako sjajila

      Izbriši
  4. Nisam je probala, ali odlicno mi izgleda, bas mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši