četvrtak, 1. listopada 2015.

EUCERIN: Volume Filler koncentrirani serum

Kod mene je u večernjoj njezi kože lica uobičajeno korištenje seruma. Posljednji serum koji sam koristila je Eucerin Volume Filler koncentrirani serum.




Što Eucerin kaže o ovom serumu:
Jedinstvena koncentracija aktivnih sastojaka koja, uz svakodnevnu primjenu zajedno s preparatima za njegu koji koži vraćaju volumen, pomaže u obnavljanju izgubljenog volumena kože lica i ponovnom naglašavanju kontura lica, što licu vraća mladenački izgled.“


Pakiranje:
Volume Filler koncentrirani serum je pakiran u staklenoj bočici od 30ml. Dozira se pomoću pumpice.
Meni su za cijelo lice, vrat i dekolte bila potrebna tri stiska pumpice. 


Tekstura seruma je dosta gusta i kompaktna. Miris je blag i jako ugodan. 



Serum se jako brzo upije u koži i ne ostavlja mastan trag. Nakon nanošenja, koža je instant meka i zaglađena.
Ostavlja ugodan osjećaj na koži. Par puta sam serum koristila u dnevnoj njezi i mogu reći da je odlična podloga za puder zato što lijepo zagladi kožu lica.
Za moju mješovito/masnu kožu lica Volume Filler koncentrirani serum pruža dovoljnu hidratizaciju. Ujutro mi koža lica izgleda svježe i nahranjeno.
Mislim da bi čak i osobama sa suhom kožom bio dovoljan samostalno na licu jer je za razliku od nekih drugih seruma koji imaju vodenastu teksturu on dovoljno „konkretan“ tj. guste teksture.

Sastav:

Djelovanje Volume Filler koncentrirani seruma temelji se na dvije aktivne tvari:
  •  hijaluronska kiselina-pomaže koži u vezivanju vlažnosti
  • magnolol-tvar iz kore magnolije koja povećava sintezu kolagena i stimulira rad stanica koje daju volumen koži

Moje mišljenje:
Budući da sam gospođa u nekim srednjim godinama kada se vidi pojava prvih bora i opuštenosti kože, mogu reći da mi nakon potrošene jedne bočice ovog seruma borice sa lica nisu nestale. Takve promjene nisam niti očekivala, jer smatram da je za to potrebno višemjesečno korištenje bilo kojeg anti-age proizvoda.
Meni se jako svidjelo kako ovaj serum nahrani kožu lica, sviđa mi se osjećaj svježine, mekoće i zaglađenosti kože lica, vrata i dekoltea.

Eucerin Volume Filler koncentrirani serum možete kupiti u bolje opskrbljenim ljekarnama po cijeni od 159kn.

PR proizvod

Dijelite li moju ljubav prema Eucerin proizvodima?
Jeste li koristili ovaj serum za lice?





2 komentara