utorak, 6. listopada 2015.

Cover Your Gray Professional-proizvod za trenutno prekrivanje sijedih vlasi

Danas vam donosim recenziju jednog zanimljivog proizvoda! Riječ je o proizvodu pomoću kojeg ćete sami kod kuće lako prekriti sijede vlasi koje su noćna mora svih nas žena.





Zašto sijedimo?
Dugo godina, pojava sijedih vlasi povezivala se sa starenjem. To je samo djelomično točno.
Danas se prve sijede vlasi znaju pojaviti kod osoba u tridesetim godinama, za koje ne možemo reći da su stare!
Puno je faktora koji utiču na pojavljivanje sijedih vlasi. Prvo, tu je genetika-ako vam se sjedine pojave jako rano, „sretnica“ ste koja je preuzela genetski kod od svojih predaka.
Ali, uzrok sijedih vlasi zapravo je stvaranje hidrogen peroksida, koji oštećuje korijen kose i blokira proizvodnju melanina odnosno kemikalije koja daje boju kosi.
Sijeda kosa je neprijatelj svih žena (ali i muškaraca) sa kojima se teško nosimo.
Uvijek mi je bilo zanimljivo kako se sjedine drugačije promatraju kod žena i muškaraca.
U našem društvu se za prosijedog muškarca kaže da je šarmantan, a za ženu da je neuredna, ne vodi računa o svom izgledu, ne posjećuje dovoljno često frizerski salon....pa sada vi meni pričajte o emancipaciji žena!

Sama se borim sa sjedinama već skoro osam godina. Naravno, sijede vlasi kod mene su najizraženije na razdjeljku, gdje su i najuočivljije!
Kako sam se do nedavno farbala u crno, borba sa sijedim vlasima bila je kao borba sa vjetrenjačama. Zato sam odlučila posvijetliti kosu, dodati svijetle pramenove i tako sjedine učiniti manje vidljivima.


Nedavno sam na testiranje dobila proizvod koji borbu sa sjedinama čini jednostavnom.
Riječ je o Cover Your Gray Professional sticku za prekrivanje korijena sijedih vlasi.


O kakvom je proizvodu riječ?
Proizvod dolazi pakiran u obliku ruža za usne. Dakle, radi se o mehanizmu na odvrtanje u kojem je smještem proizvod za prekrivanje sijedih vlasi.
Tekstura proizvoda je kruta i jako suha. Nije ljepljiva i ne ostavlja mastan trag na kosi.
Proizvod nema miris.



Cover Your Gray Professional dolazi u tri nijanse, tako da možete odabrati nijansu koja najbolje odgovara vašoj boji kose.
Pomoću ovog proizvoda možete nanositi na korijen kose, zaliske, bradu ili brkove.


Kako se proizvod koristi?
Korištenje ovog proizvoda je jako jednostavno.
Na opranu i osušenu kosu proizvod se nanese direktno da dio kose koji želite obojati. Boja se lijepo uklopi sa postojećom bojom kose.
Moram napomenuti da se radi o privremenoj boji za kosu koja se lako ispere šamponom.

Kao što na donjoj slici možete vidjeti, korijen moje kose je sada dosta svijetao, tako da se nisam usudila na njemu isprobati Cover Your Gray Professional koji sam dobila u crnoj boji.


Zato sam morala pronaći „model“ na kome ću pokazati da ovaj proizvod radi sve ono što proizvođač obećava.




Moje mišljenje:
Cover Your Gray Professional je jako praktičan i svrsishodan proizvod koji će pomoći svim ženama u prekrivanju sijedih vlasi i tako vam produžiti vrijeme između odlaska u frizerski salon.
Namjeravam ga što prije kupiti u nijansi koja odgovara mojoj trenutnoj boji kose.

Cover Your Gray Professional proizvode možete kupiti u Kozmo dućanima, a uskoro će biti dostupan u Bipi u DM-u. Cijena mu je 84,99kn.

PR proizvod


Hoćete li koristiti ovaj proizvod?
Imate li problema sa sjedinama i kako se borite sa njima?

4 komentara

  1. Meni je ovaj stick famozan i pravi spasioc između farbanja. Dugo sam tražila nešto čime ću zakamuflirati sijede i sretna sam da napokon imamo nešto za tu namjenu.

    OdgovoriIzbriši
  2. A ja bi htjela vidjeti tvoju novu boju kose i pramenove!!!Inace,nemam uopce problema sa sjedima,valjda genetski:-)

    OdgovoriIzbriši