petak, 11. rujna 2015.

Agadir Argan Oil Hair products

Zahvaljujući distribucijskoj firmi Bahlen beauty koja u svojoj ponudi ima široku paletu luksuzne preparativne i dekorativne kozmetike, dobila sam na probu testere proizvoda za njegu kose sa arganovim uljem.


Agadir je brend koji nudi profesionalne proizvode za njegu kose, a osnovan je još davne 1963.godine. Tvrtku su osnovala braća Bogosian. Oni su bili frizeri i vlasnici lanca frizerskih salona u New York-u koje su posjećivale mnoge slavne osobe. Bogosian su odlučili iskoristiti znanje koje su stekli kao frizeri i razvili su vlastitu liniju proizvoda za njegu kose visoke učinkovitosti, kako bi zadovoljili potrebe svojih klijenata.

Od proizvoda sam dobila Agadir šampon i regenerator za kosu, hidratizirajuću masku za kosu, tretman za kosu sa arganovim uljem i kremu koja štiti kosu od topline fena i pegle.
Svi Agadir proizvodi sadrže 100% čisto arganovo ulje, što je potvrđeno i certifikatom.
Kako je ova hrpa testera meni bila dovoljna samo za jedno do dva tretiranja kose, ne mogu napisati recenziju, nego ću vam ukratko opisati proizvode i izreći svoj dojam o njima.

Agadir-Argan Oil Daily Moisturizing Shampoo


Šampon za svakodnevno pranje kose, koji mi nije nadražio vlasište (znate da je meni to jako važno!). Šampon ne sadrži sulfate, lijepo hidratizira kosu ( koja mi je posebno suha nakon što sam stavila pramenove). Tekstura šampona je gusta, u doticaju s vodom šampon se ne pjeni jako. Kosi daje mekoću i lijep sjaj.

Proizvođač navodi da šampon štiti farbanu kosu od gubljenja boje, što vam ja ne mogu potvrditi.

Sastav:

Agadir-Argan Oil Daily Moisturizing Shampoo sadrži vitamin E, antioksidanse, nezasićene esencijalne masne kiseline omega-6 i omega-9. Pogodan je za sve tipove kose.
Cijena šampona za kosu je 51$ za 400ml.


Agadir- Argan Oil Daily Moisturizing Conditionet

Tekstura regeneratora za kosu gušća i bijele je boje.


 Odlično pomaže kod raščešljavanja kose. Ne masti kosu, lijepo je zagladi.
Ne sadrži sulfate niti parabene.
Cijena proizvoda je 53$ za 400ml.

Sastav:


Agadir- Moisture Masque, Deep repair&protection


Maska za kosu mi se najviše svidjela i imala sam je dovoljno za dva korištenja. Žao mi je što je nemam u full size pakiranju. Koristila sam je bez regeneratora iz iste linije. Čak sam kosu oprala Alverde šamponom za kosu. Masku sam držala na kosi oko pola sata, a kosu sam umotala u ručnik. Nakon feniranja, kosa mi je bila meka, nahranjena i stvarno se na njoj vidjela promjena.
Tekstura maske za kosu je čvrsta, lako se nanosi na kosu. 


Riječ proizvođača: „ Ultra bogata maska za kosu koja vlaži i hrani kosu. Sprječava buduća oštećenja kose i pospješuje oporavak oštećene kose. Sadrži keratin proteine, antioksidanse, vitamin E i čisto arganovo ulje“.
Cijena proizvoda je 34$ za oko 250ml.

Sastav:


Agadir-argan oil Hair Treatment


Ovaj proizvod sam koristila jedan put, samostalno, bez maske za kosu i regeneratora. Ne masti kosu, ne otežava je, nakon feniranja kosa je puno zaglađenija i mekša.
Tekstura mu je uljna, ali ne masti kosu. 


Proizvođač navodi: „Omekšava i jača suhu, krhku, neposlušnu kosu. Smanjuje vrijeme sušenja (40-50%). Potiče zdraviji rast kose.“
Cijena proizvoda je 39$ za oko 200ml.

Sastav:


Agadir-Hair Shield 450-heat protection


Meni je ovaj proizvod jako potreban jer svaki put nakon pranja i sušenja peglam kosu. Proizvod sam koristila samo jedan put, pa vam ne mogu reći koliko u stvari štiti kosu od topline.
Proizvod dolazi u obliku kreme koja se nanese od pola dužine kose do vrhova. 


Proizvođač kaže: „Novi proizvod u njezi kose. Prodire u vlas kose i pruža vrhunsku zaštitu od svih toplinskih aparata. Kosa je zaštićena, nahranjena i hidratizirana.
Tajna ovog proizvoda leži u snažnoj kombinaciji arganovog ulja i Phyto proteina“.
Cijena proizvoda je 29,39$ za 300ml.

Sastav:


Agadir- Curl Creme-styling


Proizvod koji je meni jako drag i koji će zavoljeti sve žene sa ravnom kosom.
Dakle, ovaj proizvod služi za ravnanje kose. Ja sam ga stavila na ručnikom posušenu kosu i taj put sam kosu samo posušila fenom, bez peglanja. Nije mi ftizura bila kao iz salona, ali mi je bila puno ravnija i glađa nego inače.
Tekstura proizvoda je kremasta i lako se nanosi na kosu.


Cijena ovog proizvoda je 29,90$ za 300ml.

Sastav:


Moj dojam:
Agadir Argan Oil Hair su očito vrhunski proizvodi za njegu kose. Sadrže čisto, 100% arganovo ulje koje ima višestruki učinak u njezi kose.
Ovi proizvodi za kosu, po meni, imaju samo jednu manu, a to je njihova previsoka cijena.
Još nešto moram istaknuti!
Svi proizvodi iz Agadir Argan Oil Hair linije imaju prekrasan miris koji se dugo zadržava na kosi.

Za više informacija o Agadir proizvodima za kosu možete saznati kod njihovog distributera, a to je firma Bahen Beauty koja ima svoj dućan u Zagrebu, Kneza Milsava 2. 

PR proizvod

Jeste li se već susreli sa ovim brendom za njegu kose?
Koji su se vama proizvodi za njegu kose pokazali najboljima?












Broj komentara: 6

  1. Obožavam proizvode za kosu koji sadrže argan. Drago mi je da ti se od ovog ulja ne masti kosa, ja sam zasada naišla samo na jedno od kojeg mi se ne masti kosa-La Croa ulje. Ne bih se bunila da probam ove proizvode, ali su malo preskupi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh cijene! :D

    Argan volim pravo, sva se kupam u njegovom ulju... ahhahahahha!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super zvuči sviđa mi se po tvom opisu šampon i maska ali bih definitivno htjela probati sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo mi je žao što nisam dobila više testera ili full size pakiranje

      Izbriši