srijeda, 20. svibnja 2015.

PRIPREME ZA LJETO: Epilacija


Bog drage moje!
Nastavljamo s uklanjanjem dlačica da ne bismo izgledale kao ova teta na donjoj fotografiji!






U jučerašnjem postu sam vam pisala o depilaciji kao načinu uklanjanja neželjenih dlačica.
Danas pišem o epilaciji.


Epilacija podrazumijeva uklanjanje dlačica iz korijena. Tu spadaju uklanjanje dlačica voskom, električnim aparatom ili šećernom pastom.

Epilacija voskom je svima poznat način klanjanja dlačica, kako u kozmetičkim salonima, tako i kod kuće.  U ovu svrhu, može se koristiti topli ili hladni vosak.
Nekada se koristio vosak koji se zagrijavao u velikim fritezama na visokoj temperaturi (sjećate li se toga?). Vosak se vruć nanosio na noge i zato, kod osoba koje imaju izražene vene i kapilare ovaj postupak nije preporučljiv. Također, ovakav način uklanjanja dlačica nije bio higijenski. U salonima korišteni vosak se nije bacao, nego se ponovo topio, procijedili bi ga kroz gazu da odstrane dlačice i opet koristili.

Danas se taj postupak provodi pomoću patrona s voskom koje se zagrijavaju u za to predviđenim aparatima na puno nižoj temperaturi. Ovakav postupak je higijenski i manje štetan za kožu s površinskim kapilarima.


 Hladni vosak dolazi u obliku trake koja se zagladi na kožu i jednim trzajem povuče u suprotnom smjeru rasta dlačica. Važno je traku potegnuti brzo i jako kako bi bol bila što manja.


Prednosti epilacije voskom
  • dlačice se uklanjaju s korijenom
  • dlačice sporije rastu, pa je epilaciju potrebno ponoviti otprilike jednom mjesečno
  • novoizrasle dlačice bit će rjeđe i tanje
  • na ovaj način možete epilirati sve dijelove tijela
Nedostatak epilacije toplim voskom
  • ako imate problema sa površinskim kapilarima, treba izbjegavati topli vosak
  • oštećuje se površinski dio kože
  • kožu je nakon depilacije potrebno dobro hidratizirati

Nedostaci epilacije hladnim voskom
  • trake treba povlačiti pod određenim kutom inače će na koži nastati podljevi
  • često se dlačice ovako neravnomjerno čupaju, pa koža izgleda neuredno
  • često dolazi prilikom ovakve epilacije do pucanja dlačica

Uklanjanje dlačica šećernom pastom ili egipatska depilacija je najstarija metoda uklanjanja dlačica. Danas postoji za kupiti gotova šećerna pasta, tako da se na ovaj način možete ukloniti dlačice i kod kuće.


Šećerna pasta je sasvim prirodan proizvod i odgovarat će i najosjetljivijoj koži.
Važno je naglasiti, da se šećerna pasta nanosi u suprotnom smjeru rasta dlačica, a uklanja je povlačenjem u smjeru rasta dlačica. Zato kod ove metode uklanjanja dlačica je postupak nanošenja paste bolniji od postupka uklanjanja dlačica (govorim iz osobnog iskustva!).
Ovo je moj omiljeni način uklanjanja dlačica (naravno, samo u kozmetičkom salonu!). 

Prednosti epilacije šećernom pastom
  • ne dolazi do pucanja i urastanja dlačica
  • koža je nakon epilacije jako meka na dodir i nije oštećena
  • dlačice se ovim načinom uklanjanja puno prorijede
  • mogu se ukloniti dlačice veličine od samo dva milimetra
  • ovom metodom se mogu odstraniti dlačice sa svih dijelova tijela
  • pogodna je za osjetljivu kožu
Nedostaci epilacije šećernom pastom
  • ne pokušavajte ovo raditi sami kod kuće ako niste jako spretni, jer mogu nastati ružni i bolni podljevi na koži

Napomena: sve fotografije su preuzete s interneta

Ja bih bila najsretnija kada dlačice ne bi rasle tamo gdje ne trebaju ili kada bismo ih mogli trajno ukloniti!
Što vi mislite o tome? Biste li se podvrgle postupku trajnog uklanjanja dlačica?

Broj komentara: 10

  1. Najradnije bih svih dlaka s nogu da se rijesim! :D XD

    Od epilacije mi nenormalno crvene noge budu i stvore mi se sve crvene tackice poslije... ko kad sam svijetla ko les, pa se brijem... hahahahahha nemam izbora nekog! XDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ja najbolja Balea krema nakon depilacije, namažeš i preko noći ti se povuče crvenilo

      Izbriši
  2. Ja bih se podvrgla šećernoj pasti. Vosak ne smijem jer mipucaju kapilare a svi hvale kako su baš ovi načini depiliranja najbolji, posebno za urasle dlake.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav, može preporuka za salon za epilaciju šećernom pastom na području Splita? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja odlazim u salon Anđela. Postoje dva salona koje drži ista vlasnica: u Fregati i u Žnjanskim blizancima

      Izbriši
    2. mozete mi rec okvirno kolika je cijena za cile noge?

      Izbriši
    3. Ne znam jer ja ne skidam dlačice sa cijelih nogu.

      Izbriši
  4. Najdraže mi je otići kod moje Ive (kozmetičarke) i sve mi tip top uredi i mirna sam 4 tjedna. Isprobala sam šećernu pastu kod kuće i imaš pravo teško je sam to obaviti,premda sam spretna s rukama. Svejedno zahtjeva puno vremena i živaca.

    OdgovoriIzbriši