srijeda, 8. travnja 2015.

The Beauty Bloger TAG


Znate već da jako volim ovaj tip posta. Ovo je prvi put da ja pokrećem jedan TAG koji sam vidjela kod stranih beauty blogerica i čini mi se jako zanimljiv. Potrebno je odgovoriti na 7 postavljenih pitanja i nominirati 7 beauty blogerica.
Sve je opet u svrhu toga da nas vi, čitateljice bolje upoznate.





1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?
  Blog sam počela pisati u lipnju 2014.god na nagovor nekih mojim blogokolegica. Do tada sam dvije godine aktivno čitala i komentirala sve hrvatske beauty blogove  i jako uživala u tome. Konačno sam pronašla ljude s kojima dijelim iste interese i s kojima mogu pričati o temama o kojima nisam pričala sa svojim prijateljicama.

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?
Prvi beauty blog koji sam počela pratiti je bio Dear skin. Preko njega sam otkrila još Sara`s Magical World&thepsara, A little Make UpObsessed, Mikka`s MakeUp Box, Mala Trubica i Miss Kitsch by Matea Erceg.

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući pozitivne recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
Čitajući recenzije upoznala sam se sa serumima za lice koji su postali dio moje svakodnevne njege lica. Prvi serum koji sam kupila bio je Apivita Natural Serum Radiance s kojim sam bila jako zadovoljna.

4. Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga?
Fotografija-uvijek sam se trudila trenutke u životu sačuvati kroz fotografije. Pišući blog, ta moja ljubav se sve više razvija i želja mi je jednog dana kupiti profesionalni foto aparat kako bi moje fotografije bile još kvalitetnije.
Praćenje drugih blogova-dosta svog slobodnog vremena provedem čitajući druge beauty blogove i gledajući You Tube. Postovi i videa drugih blogerica su mi odličan izvor informacija, ali i inspiracija za moje nove postove.
Isprobavanje novih proizvoda-prije nego što sam počela pratiti beauty blogove, znala sam samo osnovne stvari o kozmetici i njezi lica. Onda sam otkrila jedan novi svijet koji je proširio moje znanje o toj temi. Čula sam za mnoge kvalitetne brendove i počela uživati u isprobavanju njihovih proizvoda.
Osjećaj zadovoljstva-blog je samo moj mali kutak u kojemu vrijede moja pravila igre i gdje pišem o onome što me trenutno zanima, dijelim svoja mišljenja o kvaliteti beauty proizvoda i nadam se da tako pomažem ljudima koji čitaju moje postove. Drago mi je čitati komentare čitateljica, drago mi je kada vidim da im se svidjela tema posta, drago mi je čuti njihova iskustva i prijedloge. Zato jedno veliko hvala svima vama koji me pratite na Facebooku, Bloglovin-u ili ostavljate komentare na moje postove. Šaljem vam veliku pusu!
Biti član velike beauty blog zajednice-najljepša stvar za mene je što sam upoznala puno dragih cura koje dijele moje interese, koje su mi spremne pomoći u uređenju bloga i dijeljenju kozmetičkih savjeta jer imaju puno više iskustva od mene. Žao mi je što sam daleko od Zagreba gdje se odvija većina blogo druženja i što se s tim curama ne mogu družiti u slobodno vrijeme.

5. Što si naučila od kada pišeš blog?
Iskreno, puno toga! Prvo sam vidjela da vođenje bloga nije tako jednostavno kao što mnogi misle. Potrebno je dosta rada i truda za objaviti jedan post. Sakupljanje materijala i pripreme posta zaokupe skoro sve moje slobodno vrijeme. Bez ljubavi prema ovom poslu ne bih mogla sve to raditi i uskladiti s ostalim obvezama.

6. Što se kod tebe promijenilo od kada pišeš blog?
Količina kozmetičkih proizvoda je naglo porasla, a samim tim trošim i više novca na kupnju svih tih proizvoda.

7. Imaš li neki savjet za sve one koji namjeravaju pisati beauty blog?
Budite svoje! To je vaš blog, nemojte se uspoređivati s nikim jer to samo dovodi do zavisti i ljubomore. Zapamtite, vi se tu natječete samo same sa sobom!

Nomiram:

Broj komentara: 13

  1. E sad stvarno ponosna na to da je moj blog prvi koji si počela pratiti i da si preko njega otkrila i ostale. Hvala ti na tagu, odličan je i odgovorim čim prije :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, prvi blog je bio tvoj! Tako je tražilica na google-u izbacila, haha...

      Izbriši
  2. Volim tagove, uvijek su mi jako zanimljivi :) Ovaj mi je, kao početnici, puno i pomogao, tako da jedva čekam vidjeti i što će ostale nominirane reći. Pozdrav, Mila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja jedva čekam! Zato sam i nominirala sve iskusne blogerice!
      Pusa

      Izbriši
  3. Sjajan post, uzivala sam citajuci tvoje odgovore. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni sa kim*
    profesorice, uzeti malo satove poduke kod kolegica iz kroatistike ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, dajete li vi možda poduku? Rado bih došla do vas

      Izbriši
    2. Nema problema, otvorena sam za sve opcije koje bi pomogle da se podigne svijest o vaznosti hrvatskog jezika i gramatike :) I naravno, da obogatimo vase recenice i smisao tekstova, te prosirimo vokabular :) Da ne bi bilo "anonimka", evo i moj broj mobitela: 095 5782880

      Izbriši
  5. odlican post i odgovori, vidi se da potpuno uzivas u ovome :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na tagu, odgovoriću kroz koji dan, samo da uhvatim malo vremena :)

    OdgovoriIzbriši