ponedjeljak, 6. travnja 2015.

MOJI ZIMSKI ARTDECO LJEPOTANI


Ako me redovito čitate, onda znate koliko volim ruževe. Imam ih puno, od jeftinih drogerijskih, pa do „markiranih“ ruževa. Ali, boje ruževa su skoro uvijek iste! Sve moguće nude nijanse, tako da sam ove zime odlučila biti „u trendu“ i odvažila sam se nositi malo jače nijanse. U stvari, ovakve nijanse sam nosila još davno, na fakultetu, a onda sam, ni ja ne znam zašto, prešla na nježnije nijanse.
Ja kod šminkanja volim istaknuti oči (bez lažne skromnosti, mislim da imam lijepe oči, zanimljive boje), a uz takav makeup ne ide jači ruž za usne.
Trenutno sam promijenila način šminkanja! Težište bacam na usne! Moram priznati da mi je to puno jednostavnije i baš mi se sviđa!




Jedni od zadnjih ruževa koje sam kupila su ova dva Artdeco ljepotana!


Artdeco kozmetiku jako volim i mislim da je to kvalitetan brend koji je za nas još uvijek cjenovno prihvatljiv.
Previše sam se raspisala....idemo na recenziju!

Artdeco High performance Lipstick #496



Ovo mi je prvi ruž iz Artdeco High Performance linije!
Lijepo, elegantno pakiranje. Srebrna, čvrsta kutija, nije plastična, što mu kod mene daje dodatni plus. Ostaju otisci prstiju, ali zažmiriti ću na to.
Kod otvaranja ruža čuje se onaj „klak“ što mi daje sigurnost da se ruž u torbi neće otvoriti.
Zahvaljujući svojoj ugodnoj i laganoj teksturi obogaćenoj  pantenolom i vitaminom E, njeguje usne.
Jako je ugodan za nošenje, trajnost mu je odlična, ima blagi gloss finish.
Nijansa 469 je na mojim usnama svjetlija nego u tubi. To je neka zagasita boja fuksije koja licu daje živost cijelom licu.




Artdeco High Performance lipstick dolazi u količini od 4g , a cijena mu je 98kn.

Artdeco Perfect Color Lipstick #33



Naziv ovog ruža je Red Brown Emotion. I baš kako mu ime kaže, to je mješavina crvene i tamno smeđe nijanse, rekla bih da se malo više ističe smeđa nijansa što meni odgovara.
Ova nijansa lijepo ističe usne, a opet nije prenapadna i odlična je kao dnevna varijanta ruža.


Ruževi iz linije Perfect Color Lipstick imaju kremastu teksturu koja ne isušuje usne. Lijepo se nanosi, ne razlijeva se preko rubova usana.
Nijansa Red Brown Emotion je jako pingmentirana. Dovoljan je jedan premaz da boja u potpunosti dođe do izražaja.
Ovaj ruž neće brzo nestati s usana i nije ga potrebno popravljati osim nakon obroka.
Pakiranje je minimalističko (obožavam takva pakiranja!). Crna, čvrsta tuba, dobro se zatvara. Pakiranje nije plastično (jeeeee!).



Artdeco Perfect Color Lipstick dolazi u pakiranju od 4g po cijeni od 68kn.


Kako vam se sviđaju ove nijanse ruževa?
Volite li Artdeco ruževe?




Broj komentara: 20

  1. Prvi je savrsen,bas moja nijansa.I ja sam ziheras pa uvijek sminkam oci,a sa ruzem je puno manje posla:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja se šminkam kako mi dođe! nekada kada sam u strci, puno je lakše namazati usne

      Izbriši
  2. Nijanse su sjajne, dopada mi se kako izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
  3. 496 izgleda prekrasno, ali nisan sigurna bili meni pristajala takva boja (što ne znači da ga ne žeiln ahaha) :/ A o 33 moremo pričat, baš je prekrasna boja i sama volin takve :) Pakiranja su strašna, neznan koje mi je lipše *_* I ja san u zadnje vrime okrenila ploču i radije ističen usne nego oči, puno je jednostavnije i triba dosta manje vrimena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš kako smo nas dvi praktične! Drago mi je da ti se sviđaju nijanse ovih ruževa

      Izbriši
  4. Ovaj prvi mi se cini kao moj deborah milano red br.9 a ugrabila sam ga na snizenju za samo 5 evra. Izvanrednog su kvaliteta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam samo jedan nude Deborah ruž i slažem se da im je kvaliteta odlična

      Izbriši
  5. HP 496 je san. I slažem se, imaš prekrasne okice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oba su divna. Već neko vrijeme škicam Artdeco ruževe, ali nikako da nabavim koji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Artdeco je po meni nezasluženo pomalo zapostavljen brend, a jako su kvalitetni

      Izbriši
  7. Volim Artdeco ruževe, a ovi tvoji su baš ljepotani :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas su pravi ljepotani, svidjaju mi se obje nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim AD kako ne :) Imam ih nekoliko nijansi, a tvoji su baš pravi zimski, jakolijepe nijanse.

    OdgovoriIzbriši