nedjelja, 18. lipnja 2023.

PAULA`S CHOISE: DISCOLORATION REPAIR SERUM

 


Hiperpigmentacija je stanje kože s kojim se borim svako ljeto. Koristila sam puno proizvoda s različitim sastojcima, ali do sada sam pronašla samo privremeno rješenje. 
Paula`s Choise je brend s odličnim formulacijama, brend kojeg volim i kojem vjerujem. Bila sam presretna kada su u stalnoj ponudi dobili Discoloration Repair Serum za koji tvrde da djeluje na tamne mrlje (melazma), pjege od sunca i mrlje od akni. Je li tomu tako vidjet će te u nastavku recenzije.

 

Riječ proizvođača:
"Ovo je jedinstvena mješavina sastojaka koja koži daje ujednačeniji ten i pomaže u izbjeljivanju tvrdokornih tamnih mrlja i hiperpigmentacije"

Pakiranje i tekstura:
Pakiranje seruma je kvalitetno, sa pumpicom koja odlično dozira proizvod.
Tekstura je polu tekuća, mliječno bijele boje. Lako se aplicira i brzo upija u kožu. 
Nema miris.  




Sastav:

Glavni sastojci seruma su:
  • 3% traneksaminska kiselina, zvjezdani sastojak ovog proizvoda  Ova kiselina ima svojstvo da pomaže kod ublažavanja različitih promjena u pigmentaciji kože, a koje su nastale kod prekomjernog izlaganja suncu ili hormonalnih promjena. 
  • 0,5% bakuchiole, čije se ulje sve više koristi u kozmetičkim proizvodima kao prirodna zamjena retinola
  • 5% niacinamida
Dakle, odlična kombinacija sastojaka čija je učinkovitost i znanstveno dokazana.

Moje mišljenje:
Puno sam se nade polagala u ovaj serum i jedva sam čekala jesen da ga počnem koristiti. Prema uputi proizvođača serum se u početku koristi tri puta tjedno. Kada se koža navikne i ako nemate neželjene reakcije možete ga koristiti svaki dan.
Može se koristiti za vrat i dekolte, ali treba izbjegavati područje oko usta i očiju. 
Naravno, po danu je obavezno koristiti kremu sa SPF zaštitom.
Znam da je kod borbe sa mrljama na licu ključna ustrajnost tako da sam serum koristila svaku večer kroz tri mjeseca (dok ga nisam potrošila). 
Na čisto i suho lice, vrat i dekolte, stavila bih dvije pumpice seruma i nakon njega hidratantnu kremu.
Serum je ugodan na licu, ne ostavlja ljepljiv trag i ne isušuje kožu. Dok sam koristila serum nisam koristila nijednu aktivnost niti sam serum rotirala sa aktivicama. Znači, od sredine studenog do kraja siječnja, ovo je bila moja svakodnevna večernja rutina.
Kako sam serum počela koristiti nakon ljeta kada su kod mene hiperpigmentacijske mrlje jako izražene, mogla sam najbolje vidjeti njegovu djelotvornost.
Mrlje na licu koje su posljedica izloženosti suncu serum je jako brzo izblijedio.
Kako nemam ožiljke od akni, ne mogu vam reći kako bi se tu pokazao.
Ostale su još hiperpigmentacijske mrlje (melazma) i tu, na žalost, nisam vidjela nikakvo poboljšanje. 
Jesam li sam zadovoljna ovim serumom?
Ne mogu reći da nisam jer se pokazalo da "radi". Žao mi je što se nisu ostvarile riječi proizvođača kojima sam vjerovala.

Paula`s Choise  Discoloration Repair Serum kupila sam na web shopu superskin.hr i cijena mu je 56,80 eura. 


Borite li se i vi sa hiperpigmentacijom? 
Koje proizvode ste koristili i jeste li vidjeli rezultat?
 


 




Nema komentara