petak, 26. kolovoza 2022.

DIOR 5 COULEURS COUTURE EYESHADOWS PALETTE

 


Dior 5 Couleurs Couture Eyeshadow Palette sam kupila prošle godine pa  hajdemo malo popričati o njoj.
Ovo je moja prva Dior paleta sjenila i baš sam joj se obradovala. Volim Dior proizvode čija je kvaliteta neupitna. 
Kod nas je Dior 5 Couleurs paleta sjenila dostupna u 12 nijansi, a ja sam odabrala nijansu 669 Soft Cashmere jer nisam imala paletu sa hladnim nijansama.


Pakiranje palete je luksuzno i elegantno kako i priliči renomiranom brendu kakav je Dior. Plastično kućište je kompaktno nadopunjeno ogledalom i sa dva aplikatora čija me kvaliteta ugodno iznenadila.
U paleti je smješteno pet hladnih smeđih nijansi sjenila različitog završetka. 
Sjenila su formulirana s uljem iglica bora i aloa verom kako bi što bolje prijanjala na kapak te kako bi njihova formula bila podatna.


Sve nijanse osim najsvjetlije su dobro pigmentirane, posebno ako koristite bazu za kapak.
Nijanse se lako blendaju i nadograđuju. U ovoj paleti mi najviše nedostaje tranzicijska nijansa...jedna mat svjetlija nijasna (lijepo bi se uklopila nježna boja breskve) koju bih stavila u pregib kapka. Ne volim za to koristiti shimmeraste nijanse. 
Na donoj slici su swatchevi svih nijansi (bez baze).


Prva nijansa s lijeve strane - nježna prljavo roza nijansa koja u sebi sadrži sitne svjetlucave čestice. Nijansa jako lijepo izgleda u panu međutim na kapku boja nestane i samo se pod određenim kutom svjetlosti vidi svjetlucanje. 
Druga nijansa - smeđe siva shimmerasta nijansa sa nježno plavim odsjajem. U sebi ima sitno mljevene srebrne čestice. Dobro je pigmentirana i najbolje je nanositi prstom ili mokrim kistom.
Treća nijansa - hladna taupe nijansa sa satenskim završetkom. Formula je srednje pigmentirana ali ako stavite bazu izgleda lijepo na očima
Četvrta nijansa - smeđe siva nijansa satenskog završetka. Ovo mi je najdraža nijansa i često je nosim samostalno preko cijelog kapka
Peta nijansa - čokoladna mat nijansa, odlične pigmentacije. Od svih sjenila u paleti ovo se najteže blenda





Završne misli:
Hladni tonovi u ovoj Dior paleti su pravo osvježenje u mojoj makeup kolekciji. 
Nijanse u paleti izgledaju prelijepo, ali na oku se sve stope u jednu. Osobno više volim vidjeti malo definicije i kontrasta pri šminkanju očiju. Ako niste baš vješti u šminkanju, na kapku dobijete jednu veliku mrlju. To me baš razočaralo.
Ukoliko kao ja volite na cijeli kapak staviti samo jednu nijansu onda paleta može poslužiti u tu svrhu. Pitanje je isplatili se kupiti skupu paletu sjenila da bi ste koristitli samo jednu ili dvije nijanse? Moje odgovor je ne. Za takav način šminkanja postoje mono sjenila, pa i ako je riječ o Dior mono sjenilima opet će te proći jeftinije.
Dakle, osim odlične kvalitete sjenila ništa drugo me se nije dojmilo. 
Bi li vam preporučila da kupite paletu? Osim ako niste kolekcionar ili "ludi" zaljubljenik u kozmetiku kao ja ne trošite novce na nju.
To je moje osobno mišljenje, jer na internetu postoji puno pozitivnih recenzija ove luksuzne palete sjenila.

Paletu sam platila oko 400kn, ali vidim da je sada skuplja.




 



Nema komentara