srijeda, 6. travnja 2022.

GUCCI GUILTY EAU DE PARFUM INTENSE POUR FEMME

 


Ove godine u Gucci parfemsku obitelj stigao je novi član. Riječ je o Gucci Guilty Eau de Parfum Intense Pour Femmeženskom parfemu kojeg sam nakon dosta preporuka nedavno kupila.
 


Gucci Guilty Intense je treća, i meni najbolja, verzija parfema iz linije Gucci Guilty koja je predstavljena 2022. godine.
Oblik flakona kod svih verzija ostaje isti, a ovaj put je bočica potpuno metalizirana i u boji bronce. Lijepo, minimalističko i moderno pakiranje parfema čini ga uočljivim na policama parfumerije.


Gucci Guilty Intense odraz je moderne ljubavi koja ne podliježe pravilima i očekivanjima okoline. To je priča o ljubavi koja je nekonvencionalna, slobodna i prirodna.


Gucci Guilty Eau de Parfum Intense Pour Femme je drveni, cvjetni miris s notama jantara koji meni odlično paše u proljeće. 

U gornjim notana parfema nalazi se ulje mandarine Mandora, ljubičica i liči. Srce parfema čine šljiva, Ylang-Ylang i tuberoza, a bazu ovog mirisa čine pačuli, vanilija i vetiver.


Gucci Guilty Intense sam doživjela kao savršeni spoj svježe mandarine i nježne vanilije. Mandarina koja se osjeti na početku dosta brzo prelazi u tople note Ylang Ylana i tuberoze, koje ovom mirisu daju senzualnost i tajanstvenost. Svo vrijeme osjetim blagi miris ljubičice koji vodi do baze sa pačulijem, vetiverom i meni dragom vanilijom. 


Gucci Guilty Intense će vam se svidjeti ako volite tople, suptilne mirise. Nije nametljiv, blago ga osjete ljudi oko vas pa je nosiv u uredu kao i na kavi s prijateljicom.
Ako  kao ja, mijenjate parfeme prema godišnjem dobu tada na Notino web shopu 
 možete pronaći inspiraciju za proljetni parfem.

PR post

Koji su vaši omiljeni proljetni parfemi?

 




Nema komentara