srijeda, 24. ožujka 2021.

LAURA MERCIER PARISIAN NUDE PALETA SJENILA

 


Svima koji vole makeup ime Laure Mercier je prva asocijacija za poznati Translucent Loose Setting Powder. Već sam se susrela sa LM proizvodima za oči (recenzija), pa kada sam na Lookfantastic web shopu vidjela ovu paletu sjenila, nisam se puno dvoumila oko kupovine.


Paleta dolazi u crnoj kartonskoj kutiji koja se prilikom transporta malo oštetila, ali glavno da su sjenila ostala neostećena. U lijepoj girly plastičnoj kutiji nalazi se 12 sjenila sa mat, satenskim i metalik završetkom. 


Nijanse sjenila su dosta "uobičajene", hladnog podtona i sve ih volim koristiti.
Sve nijanse su odlično pigmentirane, lako se blendaju i međusobno kombiniraju. Sviđa mi se što su metalik nijanse dosta nježne, bez puno blještavila kao npr kod Huda ili Natasha Denona palete sjenila. Nanosim ih mokrim kistom ili prstom i odlično izgledaju na kapcima.


Tamne mat nijanse su pigmentirane, ali s njima treba raditi pažljivo jer se lako mogu pretvoriti u mrlju. Njih treba lagano nadograđivati do željenog intenziteta. 
U paleti ima dosta svijetlih mat nijansi koje ljepše izgledaju na svijetloj koži. Te nijanse ja koristim i kada želim samo lagano naglasiti oči a naglasak kompletnog makeupa staviti na usne. 


Imena nijansi označena su na pozadini kutije, pa pogledajte swatcheve i moj opis svake pojedine nijanse. Nijanse ću prema priloženoj slici opisivati s lijeva na desno.


  • Delicate- prljavo bijela nijansa s mat završetkom. Nijansa je meke, rastresite teksture i malo se trusi pri nanošenju. Koristim je kao bazno sjenilo.
  • Neglige- breskvasto-bež nijansa s metalik završetkom. Na službenoj stranici opisana je kao "prljavo ružičasta", mekane je teksture i blagog sjaja.
  • Sensuelle- bogata čokoladna nijansa sa satenskim završetkom koja u sebi ima sitne zlatne čestice. U sebi sadrži i malo ljubičastog podtona što uz moju boju očiju lijepo pristaje. Odlično je pigmentirana i s njom je lako raditi.
  • Nue- svijetla nijansa boje breskve s mat završetkom. Jako je ugodne, puderaste teksture, a pri nanošenju se malo trusi.
  • Deshabille- svijetlo ružičasta taupe nijansa s mat završetkom. Dosta se trusi pri apliciranju, pa obavezno treba otresti kist.
  • Femme- smeđa nijansa sa ljubičastim podtonom i mat završetkom. Sama nijansa mi se jako sviđa, pigmentirana je i trajna na kapcima.

  • Lumineuse- nježno zlatna nijansa s metalik završetkom. Vrlo lijepa nijansa, nježne puderaste teksture i odlične pigmentacije. Lako se nanosi i dugo ostaje na kapcima.
  • Reverie- siva nijansa sa smeđim podtonom i metalik završetkom. Ima meku teksturu, odličnu pigmentaciju, ne trusi se. Ja je znam čak samostalno nanijeti preko cijelog kapka.
  • Nocturne- nijansa koja u panu izgleda savršeno, ali voljela bih da plavi pigment u njoj bolje dolazi do izražaja na kapcima. Ova nijansa ima polumat završetak, malo se trusi pri nanošenju.
  • Envoutente- brončana nijansa s metalik završetkom ima odličnu pigmentaciju i teksturu. Odlično se drži na kapcima.
  • Charneuse- zelenksato smeđa duokrom nijansa s metalik završetkom. Ova nijansa mi je jako interensantna i jako lijepo izgleda na kapcima. Puna je sitnim svjetlucavih čestica i mislim da je nezaobilazna pri kreiranju večernjeg looka. Tekstura joj je malo suha, ali mokrim kistom ili prstom se lako aplicira. Pogledajte kako nijansa izgleda u krupnom planu.
  • Charnelle- tamno smeđa nijansa s polumat završetkom. Malo se trusi pri nanošenju, a pigmentacija je srednja.

Moje mišljenje: 
Drago mi je što sam kupila LM Parisian Nude paletu sjenila jer je u zadnje vrijeme često koristim. Odlična je za brzinski dnevni look, a nijanse sjenila su totalno po mom guštu. 
Laura Mercier je sinonim za kvalitetu i ova paleta to potvrđuje. Ono što najviše cijenim kod ove palete je odličan balans nijansi i odličan odnos mat i metalik nijansi. Ovo je jedna od rijetkih paleti u kojoj koristim sve nijanse što opravdava njenu cijenu od 45GBP (ja sam je na sniženju platila 27GBP).

Kako vam se sviđa Parisian Nude paleta sjenila?

 


Nema komentara