srijeda, 18. ožujka 2020.

L`OREAL INFAILLIBLE MORE THAN CONCEALER


l`Oreal_infaillible_more_than_concealer

Za dobar makeuo look, bez obzira je li minimalistički ili glamurozan, najvažnija je podloga na licu tj. dobar puder i korektor. Već sam vam pisala o L`Oreal Paris Infaillible Fresh Wear tekućem puderu (recenzija), a onda sam odlučila kupiti korektor iz iste linije.




l`oreal_infaillible_more_than_concealer

Kao što mu i samo ime govori, L`Oreal Paris Infaillible More Than Concealer je više od običnog korektora. Naime, proizvođač navodi kako ga možete koristiti, kao puder ili kao posvjetljivač. Osobno ga nisam koristila na cijelom licu i smatram da je to pored odličnog tekućeg pudera iz iste linije nepotrebno.
Dostupan je u 25 nijansi, naravno da sve nijanse nećete naći u našim drogerijama, ali je izbor solidan i mislim da svatko od vas može odabrati odgovarajuću nijansu.
Prvo sam kupila nijansu Cashmere 327 koja mi je pretamna (nadam se da će mi odgovarati u ljeto), ali zato mi nijansa Biscuit 328 savršeno odgovara.


l`oreal_infaillible_more_than_concealer

Korektor je pakiran u tubi i ima spužvasti aplikator. Aplikator je mekan i prilično velik, pa ga zbog toga svi uspoređuju sa poznatim Tarte Shape Tape korektorom.
Tekstura korektora je gušća, ali ne previše gusta da bi se proizvod ponašao kao kamuflaža. Jednom riječju, tekstura ovog korektora je baš onakva kakvu volim.
 Ja pomoću aplikatora stavim samo po jednu točkicu na unutarnji kut oka i na predio podočnjaka (nikada korektor ne stavljam uz sam rub donjeg kapka). Pomoću beauty blendera korektor se lako i jako lijepo utapka u kožu. Znatno posvijetli predio ispod očiju i zbog toga je odličan kod osoba koje želi prekriti tamne podočnjake. Također prekriva sve nepravilnosti na licu. Poanta kod ovog korektora je da ga koristite u jako malim količinama, a po potrebi ga možete lako nadograditi.


l`oreal_infaillible_more_than_concealer

Ono što je meni općenito kod korektora najvažnije je da se ne uvlači u borice oko očiju, a tu se L`Oreal Paris Infaillible More Than Concealer pokazao odličnim. Dovoljno je vlažan i kremast a pritom ne ističe bore. Ja ga samo lagano fiksiram puderom u prahu, ali izbjegavam puder stavljati na područje direktno ispod oka. 

L`Oreal Paris Infaillible More Than Concealer je odličan drogerijski korektor koji možete kupiti u svakoj drogeriji, a cijena mu je oko 60kn. 


Zanima me jeste li koristili ovaj korektor i što vi mislite o njemu?





Nema komentara