četvrtak, 13. veljače 2020.

TARTE RAINFOREST OF THE SEA PALETA SJENILA I RUŽ ZA USNE

tarte_cosmetics_rainforest_of_the_sea_volume_2

Tarte Cosemtics je poznati američki makeup brend. Njihovi proizvodi su u svijetu poznati po "eco-friendly" kozmetici koja nije testirana na životinjama, sadrži kvalitetne sastojke i ne sadrži parabene niti mineralna ulja. 
Tarte proizvode ljudi obično kupuju u Sephori, ali kako mi u Hrvatskoj nemamo Sephoru, ja sam ove proizvode naručila sa njihove oficijalne stranice. Naravno, pri tome sam iskoristila popust koji je bio početkom siječnja.
Počastila sam se ovom predivnom paletom i ružem za usne.


Tarte Rainforest of the Sea Volume 2


tarte_rainforest_of_the_sea_eyeshadow_palette


tarte_rainforest_of_the_sea_eyeshadow_palette

Paleta sjenila dolazi u čvrstoj i kompaktnoj okrugloj kutiji zlatne boje sa predivnom slikom koralja na poklopcu. Priznajte da je pakiranje neodoljivo. Boje su tako lijepo ukomponirane, da sve skupa izgleda jako elegantno i skupocjeno.
Paleta sadrži osam sjenila od po 1,5g što je za svaku pohvalu. Tu je i veliko okruglo ogledalo koje je baš korisno pri šminkanju.


tarte_rainforest_of_the_sea_eyeshadow_palette

Nijanse sjenila su tako lijepo odabrane da s njima možete napraviti puno dnevnih i večernjih look-ova.


tarte_rainforest_of_the_sea_eyeshadow_palette

U paleti su 4 mat sjenila, dok 4 sjenila imaju shimmer-asti završetak. 
Tekstura sjenila je puderasta, svilenkasta i jako malo se truse pri apliciranju. Pigmentiranost je srednja, ovisno o teksturi i nijansi sjenila. Meni se sviđa što većina nijansi nije previše pigmentirana jer ih mogu postepeno nadograditi do željenog intenziteta bez da pretjeram s količinom proizvoda. 
Trajnost ovih sjenila na kapcima je odlična.
Kako ja imam spuštene kapke, najvažnije mi je da se ne uvlače u bore kapka. 

tarte_rainforest_of_the_sea_eyeshadow_palette

Sunset - boja šampanjca, sadrži malo shimmer-a u sebi. Koristim je na pokretnom dijelu kapka i oku daje svjež izgled. Možete je nanositi i vlažnim kistom, ali je toliko pigmentirana da je ja samo utapkam prstom.
Conch- mat nijansa, lagano prljavo ružičaste boje. Volim je nanijeti na cijeli kapak kako bi se ostale nijanse koje kasnije stavim lakše blendale.
Pearl - ova nijansa sadrži najviše shimmer-a, odlična je za posvijetliti unutarnji kut oka.
Marina - topla, svjetlo smeđa nijansa s mat završetkom. Nije previše pigmentirana, ali se može lako i lijepo nadograditi. Nju najčešće koristim za crease.


tarte_rainforest_of_the_sea_eyeshadow_palette

Riptide - meka i jako pigmentirana crna nijansa s plavim podtonom koja je odlična za smokey eyes . Satenski finish koji ima prekrasno izgleda na očima.
Breezy - predivna i pigmentirana taupe nijansa sa satenskim završetkom.
Siren - prava čokoladno smeđa nijansa izuzetne pigmentacije sa mat završetkom.
Seaside - topla, srednje smeđa, kremasta nijansa. Pigmentacija joj nije jaka kao kod nijansi sa satenskim završetkom, ali se lako nadogradi do jačeg intenziteta. 


tarte_rainforest_of_the_sea_eyeshadow_palette

Tarte Rainforest of the Sea Volume 2 meni je predivna paleta sjenila koja su kvalitetna, lako se blendaju, nadograđuju i ostaju na očima sve dko ih ne skinete.
Cijena ove palete sjenila je 255kn, a možete je kupiti na ovom web shopu

Tarte Rainforest of the sea Color Splash ruž za usne


tarte_rainforest_of_the_sea_lipstick_daiquiri

Ruž je iz iste kolekcije kao i paleta. Dolazi u predivnom plavom pakiranju. 
Odabrala sam nijansu Daiquiri. Ovo je predivna koraljna nijansa sa crvenim podtonom. Tekstura ruža je hidratantna sa mat završetkom. Uopće ne isušuje usne i traje do 5 sati ako u međuvremenu ne jedete. Boja je puna, dovoljan je jedan premaz za potpuni intenzitet. Već vidim da će ovo biti moja omiljena ljetna nijansa ruža. 


tarte_rainforest_of_the_sea_lipstick_daiquiri


tarte_rainforest_of_the_sea_lipstick_daiquiri

Cijena ruža je 155kn.


Pišite mi u komentarima sviđa li vam se ova paleta i nijansa ruža?
Imate li neki Tarte proizvod?

Nema komentara