subota, 1. veljače 2020.

GREEN GIRL COSMETICS - PROIZVODI KOJE MORATE VOLJETI

Green_Girl_Cosmetics

GreenGirl Cosmetics vam je svima već poznata i vjerujem da je svatko od vas imao bar jedan njihov proizvod.
Ja Green Girl proizvode koristim već jako dugo, pisala sam puno na blogu o njima, recenzije imate OVDJE, OVDJE, OVDJE, OVDJE.
Prije par mjeseci kupila sam 2 njihova proizvoda, Vitamin C serum i Rich Eye Cream.



GreenGirl Cosmetics Vitamin C serum


Green_Girl_Cosmetics_vitaminC

Zadnjih mjeseci sam se malo više fokusirala na isprobavanje proizvoda s vitaminom C jer vidim da ga moja koža baš voli.
Vitamin C je antioksidans koji štiti kožu od vanjskih utjecaja. Također ima anti-age svojstva, a pomaže i u izbjeljivanju hiperpigmentacijskih mrlja ili ožiljaka od akni.
Svi koji tek počinju koristiti vitamni C trebali bi birati manje koncentracije ili derivate vitamina C kao što je GreenGirl Vitamin C serum. 
Ovo je u stvari serum koji sadrži stabilan oblik vitamina C i vitamin E koji koži daje elastičnost i zdrav sjaj. Tu su još hijaluronska kiselina i urea koji serumu daju snažna hidratantna svojstva. 
Chitin i beta-glukan zajedno s vitaminom C potiču proizvodnju kolagena.



Sastav:

Tekstura seruma je lagana, brzo se upije u kožu i za sobom ne ostavlja nikakav film. Ima lagan biljni miris.

Green_Girl_Cosmetics_vitaminC

Green_Girl_Cosmetics_vitaminC

Serum je pakiran u airless boci koja čuva proizvod od svjetlosti, a isto tako čuva i njegova antioksidativna svojstva.
Ja sam serum koristila u večernjoj njezi lica i nakon što bi se serum upio, stavila bih hidratantnu kremu. Možete serum koristiti i ujutro jer je odlična podloga za makeup. Ovaj proizvod odgovara svim tipovima kože, jedino vodite računa da prilikom korištenja vitamina C tijekom dana koristite kremu za spf zaštitom.
GreenGirl Vitamin C serum je po meni odličan proizvod koji redovitom uporabom koži lica daje svjež sjaj, te je ostavlja nahranjenom i mekom. 
Cijena proizvoda je 189kn.

GreenGirl Cosmetics Rich Eye Cream


Green_Girl_Cosmetics_Rich_eye_cream

Zimi i općenito tijekom večernje njege volim koristiti "jače" okoloočne kreme. Jedna takva je i GreenGirl Rich Eye Cream. 
Krema je također pakirana u airless boci sa pumpicom što olakšava njeno doziranje. Krema ima zaštitno i antioksidativno djelovanje, te je namijenjena svim tipovima kože. Posebno će se svidjeti osobama sa suhim okoloočnim područjem, te će im odgovarati i kao dnevna njega. 
Ovu sam kremu koristila samo na večer, dok tijekom dana koristim laganije teksture. 
Tekstura je konkretna, bogata i dovoljna mi je bila mala količina proizvoda. Može se stavljati na cijelo okoloočno područje, samo pripazite da je ipak ne koristite uz sam kapak oka.


Green_Girl_Cosmetics_Rich_eye_cream

Green_Girl_Cosmetics_Rich_eye_cream

 Proces upijanja kreme kod mene je trajao nešto duže, ali to mi nije smetalo jer bi krema tijekom noći odlično odradila svoj posao. 


Sastav:
  • karite maslac i ulje avokada (hrane kožu)
  • hijalironska kiselina i glicerol (ovlaživači koji smanjuju nastanak bora u kutovima očiju
  • peptidi i alge (regeneriraju kožu)
Rich Eye Cream je po meni odlična okoloočna krema koja može parirati hvaljenoj i puno skupljoj Kiehl`s Creamy Eye Treatment With Avocado okoloočnoj kremi (recenzija).
Cijena proizvoda je 119, 90kn.
Sve GreenGirl proizvode možete kupiti na web shopu.

Jeste li već koristili Green Girl proizvode?




2 komentara

  1. Upravo koristim Hydrating serum light od Greengirl Cosmetic i prezadovoljna sam, tako lagana tekstura, koža mi nikad nije izgledala ljepše što se tiče ujednačenosti, a i ne izbijaju mi prištić. Imala sam i gel za umivanje kao i ovaj vitamin C koji su mi se također s svidjeli. Sada bi željela isprobati i ovu okoloočnu kremicu i divne nove serum koji su nedavno izašli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da si zadovoljna GreenGirl proizvodima. Ni ja još nisam isprobala sve nove proizvode :)

    OdgovoriIzbriši