srijeda, 26. veljače 2020.

CAUDALIE VINOPERFECT ESSENCE

caudalie_vinoperfect_essence_notino.hr

Korejska kozmetika i njihova dnevna rutina njege lica sve je prisutnija i kod nas. Istina, rijetko tko od nas poštiva 10 ili 12 koraka u dnevnoj i večernjoj njezi, ali ipak volimo "ukrasti" neke njihove proizvode. 
Esencija je podrijetlom iz Južne Koreje i brzo je postala neizostavni proizvod u zapadnjačkoj beauty rutini.



caudalie_vinoperfect_essence_notino.hr

Čemu služi esencija u beauty rutini?
Esencija je proizvod od kojeg imate višestruke benefite, a možete je koristiti za rješavanje dehidrirane kože, nepravilnosti na licu, iritacija, znakova starenja...
Iako su esencije namijenjene različitim stanjima kože, svaka od njih će odlično pripremiti kožu za daljnje korake njege.

Već tri mjeseca koristim Caudalie Vinoperfect Essence
Volim Caudalie proizvode i o njima sam već pisala na blogu OVDJE, OVDJE, OVDJE.


caudalie_vinoperfect_essence_notino.hr

Caudalie esencija dolazi staklenoj boci sa diskretnim detaljima na sebi, te izgleda otmjeno i kvalitetno. Sadrži 100ml proizvoda što će vam jako dugo trajati. 
Boca nema raspršivač, ali zato ima uski otvor kroz koji se tekućina može dosta precizno dozirati. Tekstura je poput vode, nije ljepljiva, ne ostavlja nikakav film na koži. Ima po meni ugodan miris kao i svi Caudalie proizvodi.
Esencija se nanosi pomoću blaznice ili, kao što ja radim, prstima. Nježno utapkam esenciju u čistu kožu lica i ostavim par minuta da se upije. 
Nakon toga koža je spremna za daljnje korake njege.

Sastav:
caudalie_vinoperfect_essence-notino.hr

Caudalie Vinoperfect Essence namijenjena je posvjetljivanju i ujednačavanju tena. Glavni sastojci esencije su:

  •  glikolna kiselina (ima eksfolirajuće djelovanje) 
  • organska grožđana vodica (hidratizira i umiruje kožu) 
  •  ekstrakt korijena bijelog božura (vraća zdravi sjaj i blistavost te ujednačava ten)
Proizvod ne sadrži parabene, fenoksietanol, ftalate, mineralna ulja, natrijev lauret sulfat niti sastojke životinjskog porijekla.


caudalie_vinoperfect_essence_notino.hr

Esencija nije proizvod koji će u par korištenja napraviti vidljivu razliku na koži.
Ja sam tek nakon dva mjeseca korištenja primijetila da promjene na svom licu.
Jako mi se sviđa Caudalie Vinoperfect Essence i imate moju preporuku za nju.
Esencija nije proizvod bez kojega u životu ne možete, ali kada je koristite duži period primijetit će te razliku i više nećete moći bez nje.
Caudalie Vinoperfect Essence možete kupiti na Notino web shopu, a cijena 100ml proizvoda je 142,90kn.

PR obavijest

Koristite li esencije u svojoj beauty rutini?



2 komentara

  1. Volim Caudalie i priču koja stoji iza ovog brenda. Esencije nisam koristila do sada u nezi ali počinjem da razmišljam o njima jer mi se stanje kože dosta promenilo nakon porođaja. S obzirom da sam jako volela njihovu Eau de Beaute, možda se odlučim baš za Caudalie esenciju, tvoja recenzija mi je dosta pomogla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Marija, drago mi je ako sam ti pomogla ovom recenzijom. Ja jako volim Caudalie proizvode

    OdgovoriIzbriši