četvrtak, 20. lipnja 2019.

KOZMETIČKI PROIZVODI IZ LIDLA


 Kućne potrepštine i hranu često kupujem u Lidlu, ali ovo je bio prvi put da sam tamo kupila nešto od kozmetike. Što sam kupila i kako sam zadovoljna pročitajte u nastavku posta.



Lidlova robna marka kozmetičkih proizvoda Cien cjenovno je jako povoljna i raznovrsna. Imaju velik izbor proizvoda za osobnu higijenu, dok je u mom kvartovskom dućanu izbor šminke manji. 

Cien Intense Moisture gel za tuširanje



 Gel je obogaćen kokosovim maslacem, te obećava bogatu hidratizaciju kože tijela tijekom i nakon tuširanja. Dolazi u pakiranju od 300ml, a cijena mu je 11,90kn.



Tekstura je rijetka, sa laganim mirisom kokosa što mi je pasalo jer miris kokosa općenito ne volim.
Usporedila bih ovaj proizvod sa Balea tuširalicama koje solidno odrade svoj posao ali im nedostaje hidratizacija.


Cien Pure Freshness dezodorans


Dakle, roll-on dezić ima lagani svježi miris i ne ostavlja trag na odjeći. 
Kako na proizvodu piše štiti vas od neugdnih mirisa 48 sati i pri tome ne sadrži aluminijeve soli i alkohol.
Sve je idealno osim što na meni ovaj dezić najviše izdrži oko 2 sata i ne bih ga ponovo kupila.
Cijena dezića  je oko 6kn.


Cien Balzam za usne



Balzam sadrži babassu ulje, vitamin E i shea maslac. 
Ovo je odličan proizvod koji jako dobro štiti i njeguje usne. 
Teksturom i mirisom me podsjeća na klasičnu verziju Labello balzama za usne. Cijena mu je oko 5kn.


Cien SOS KKoncentrat za njegu ruku



Tekstura kreme je jako gusta, teže se razmazuje i ostavlja masni trag na rukama. Zato sam ovu kremu koristila samo tijekom noći. Mirisa nema.
Krema pruža dobru njegu i mislim da je se isplati kupiti jer će te za 75ml platiti samo 9kn.


Cien Higlighter Powder Rouge



Ovo je jedini dekorativni proizvod koji sam kupila, a objasnit ću vam i zašto.
Tekući puder je koštao oko 11kn , bila sam jako sumnjičava u njegovu kvalitetu i bojala sam se da ne dobijem reakciju na licu.
Ruževi za usne su svi (ali baš svi) bili već otvoreni i isprobani. Nije bilo šanse da ja kupim takav ruž.
Vratimo se mi ovom rumenilu koji bi u sebi (prema nazivu) trebao imati neke sitne, svjetlucave čestice. Nijansa je Glowy Dream 11. Meni je boja rumenila predivna, nježno ružičasta i odlično pristaje uz svijetli ten.
Kao što vidite na swatchu, završetak na licu je polu mat. Ima neke sitne svjetlucave čestice u sebi ali sve je to jako suptilno.
Tekstura je mekana, minimalno se trusi, lijepo se hvata za kist i lako blenda. Trajnost na licu bi mogla biti bolja, meni ostaje oko 5 sati. 



Da bih postigla ovu jakost rumenila na slici, trebalo ga je bar 5-6 nadograditi. Naime, rumenilo je slabo pigmentirano, ali to ne mora biti loše, posebno za početnike u šminkanju.
Cijena rumenila je oko 15kn.

Cien Suddenly Madame Glamour eau de parfum



Nisam se ni u snovima nadala da ću u Lidlu kupiti parfem, i to dobar parfem.
Ovaj parfem je baš ljetni, svjež...mene podsjeća na Chanel Mademoiselle.
Trajnost mu je srednja i morat će te ga češće obnavljati, ali za cijenu od 29kn mislim da je savršen.

Zaključak:
Iako ovaj put nisam kupila puno kozmetike u Lidlu, vrijedi obraditi pažnju na njihove proizvode. Moja zamjerka je što ne postoje testeri šminke dok za parfem imate tester i možete ga isprobati.
Pohvala što su svi makeup proizvodi zaštićeni celofanom, što naravno neodgovorne ljude ne sprječava da ih otvore i isprobaju. 
Najviše me oduševio parfem kod kojeg je omjer cijene i kvalitete odličan.
Vidim da puno cura za oko 100kn kupuje "no mane" parfeme u DM-u, a ovaj parfem je puno kvalitetniji.

U komentarima mi napišite što bi voljeli da još isprobam od kozmetike iz Lidla.
Što po vašem mišljenju valja, a što da zaobiđem?

Nema komentara