ponedjeljak, 18. veljače 2019.

L`OCCITANE EN PROVENCE NEROLI & ORCHIDEE SET


Pozdrav drage moje, nakon kraće pauze vraćam se sa jednim mirisnim postom.
Znate koliko volim mirisne tuširalice i mlijeka za tijelo, pa sam se tako počastila jednim predivnim setom.


Kada uđem u L`Occitane dućan, osjećam se kao mala curica. Sve bih kupila, sve mi je predivno..pakiranja, mirisi...divota.



Ovaj put sam se odlučila za kupnju L`Occitane en Provence Neroli & Orchidee seta za njegu tijela.
Set dolazi u predivnom pakiranju i ako ste u nedoumici što kupiti prijateljici za poklon, sa ovim setom nećete pogriješiti.
U ovoj prekrasnoj kutiji nalaze se tri proizvoda: gel za tuširanje, losion za njegu tijela i krema za ruke. 
Nježno ružičaste boje proizvoda su me odmah osvojile. Jednostavno, ženstveno, mirisno. 
Miris cijele Neroli & Orchidee linije je apsolutno prekrasan. Doslovno kao da se kupam u najljepšem bijelom cvijeću. Miriše na čisto, nježno, pomalo puderasto. Idealan miris za tople proljetne dane.
Predivna kombinacija orhideja, mošusa i irisa, sa đurđevkom, nerolijem i citrusima.



Parfumirani gel za tuširanje je pakiran u boci od 250ml, a cijena mu je 120kn. Jako je nježan prema koži, ne isušuje je, a prilikom tuširanja cijela kupaonica predivno miriše. 



Parfumirano mlijeko za tijelo također dolazi u pakiranju od 250ml, s cijenom od 190kn.
Tekstura proizvoda je lagana i ima još intenzivniji miris od gela za tuširanje. Brzo se upija u kožu, ostavlja je svilenkastom i dovoljno hidratiziranom za vrijeme toplijih dana. 
Uz kombinaciju ova dva proizvoda nije mi trebao parfem. Nježan, sofisticiran miris osjećala sam na koži najmanje 4 sata.



Krema za ruke je pakirana u tubi od 30ml i cijena joj je 65kn.
Inače sam fan L`Occitane krema za ruke, posebno onih u putnim pakiranjima koje uvijek imam u torbi.
Tekstura ove kreme je lagana, brzoupijajuća, ne ostavlja mastan trag na rukama. Dakle, lagana tekstura i odlična njega - dobitna kombinacija kada je krema za ruke u pitanju.

Moje mišljenje:
Mogle ste zaključiti da sam zaljubljena u Neroli & Orchidee liniju proizvoda i ne mogu vam opisati koliko sam sretna što sam ovaj set kupila. 
Svi proizvodi iz seta se mogu pojedinačno kupiti, to je ono što me najviše raduje, jer ih mislim nastaviti koristiti.

Koji je vaš najdraži L`Occitane proizvod?

Nema komentara