subota, 24. veljače 2018.

KAKO TRENUTNO IZGLEDA MOJA VEČERNJA NJEGA LICA



Nedavno sam vam pisala o proizvodima koje koristim u jutarnjoj njezi lica. Sada su na redu proizvodi koje trenutno koristim na večer.


Na večer njezi svoje kože lica posvećujem puno više vremena nego ujutro. Smatram da je večernja njega jako važna jer se tijekom noći koža lica puno brže regenerira.
Moja koža lica je postala kompleksna i u periodu sam kada moram pažljivo birati proizvode i rotirati ih ovisno o trenutnom stanju kože lica.
Sa godinama pojavile su mi se prve bore (za sada samo oko očiju), imam hormonalnih problema i često mi se pojave upaljene potkožne ciste,  hiperpigmentacijske mrlje na području brade i čela.
Zato će te u postu vidjeti puno proizvoda koje koristim, naravno ne sve odjednom, nego se trenutnim potrebama moje kože.

Čišćenje lica


Najvažnije je lice temeljito očistiti od ostatka makeupa i drugih nečistoća koje se tijekom dana nakupe na licu.
Provodim dvostruko čišćenje lica. 
Makeup sa lica uklonim Douglas Essential Sensory Make-Up Remover uljem (recenzija) koji je moj provjereni uljni čistač. Ovaj uljni čistač rotiram sa Lierac Balzamom za skidanje makeupa koji sam nedavno počela koristiti pa o njemu još nemam formirano mišljenje.
 Zatim slijedi umivanje i tu imam uvijek par otvorenih proizvoda koje  opet rotiram prema potrebi kože.
 Neutrogena Hydro Booster gel za umivanje koristim kada osjetim da mi je koža problematična jer je on jako nježan proizvod. Ako osjetim da mi je koža dehidrirana koristim Dr. Scheller kremu za čišćenje lica. Ova krema odlično uklanja sve nečistoće i ostavlja kožu hidratiziranom.

Ciljana njega lica


Nakon čišćenja, slijedi ciljana njega lica.
U danima kada mi lice poludi, koristim Paula`s Choise Clear Anti-Redness Exfoliating Solution 2% BHA. Ovaj proizvod koristim već godinama i uvijek ga imam u zalihama. Salicilna kiselina je odlična za moju mješovito/masnu kožu lica jer prodire u dublje slojeve kože, regulira lučenje sebuma i sprječava pojavu gamadi na licu. Također, pomaže da se postojeće potkožne, upaljene ciste brže smire.
Proizvod stavim na čisto i suho lice tj. kako se radi o tekućem proizvodu, navlažim blazinicu i obrišem lice.
Pričekam da se proizvod upije, a zatim stavim serum. Već neko vrijeme testiram Clarins Double Serum o kojem ću vam pisati detaljnu recenziju.
 Nakon od prilike pola sata (ponekad i više) stavim Bocassy Hydrating Night Cream. Jako volim Bocassy proizvode i ova krema mi je odlična u noćnoj varijanti.


Kada mi je lice u normalnom stanju svake zime koristim retinol. Ove godine sam se odlučila za Paula`s Choise 1% Retinol Booster koji se miješa sa serumom ili kremom.
Ja ga miješam sa Bocassy Hydrating Night Cream i nakon nje ne stavljam ništa više na lice.

Tijekom zime rotiram proizvode koji sadrže salicilnu i glikolnu kiselinu.
 ALPHA H Liquid Gold je poznat i hvaljen proizvod koji sadrži glikolnu kiselinu. Ovaj proizvod smanjuje vidljivost hiperpigmentacijskih mrlja, ujednači ten i čini ga blistavim. Zna mi isušiti kožu lica pa nakon njega posebnu pažnju obratim na hidratizaciju.

Kupila sam novu okoloočnu kremu, a izbor je nakon dužeg razmišljanja pao na Declare beauty eye sensitive skin. Krema je konkretna, sporije se upija i za sada sam zadovoljna kako je moja koža podnosi.

Maske za lice


Jako volim maske za lice i koristim ih par puta tjedno. Kako imam mješovitu kožu lica uglavnom za svaki dio lica koristim drugu masku.
Apivita Face Mask with Green Clay i Skinfood Egg White Pore Mask koristim samo na masnoj T zoni 2 puta tjedno. Ove maska čiste i sužavaju pore. 


Kiehl`s Calendula&Aloe Smoothing Hydration Mask i Dermalogica Charcoal Rescue Masque odlične su za instant svjež izgled kože (detaljnije ću pisati uskoro o ovim proizvodima). Njih koristim povremeno kada vidim da mi je lice umorno i sivo.


Tijekom zime, već drugu godinu, koristim Dermalogica Skin Hydrating Masque (recenzija) hidratizirajuću masku. Meni je ovo najbolja maska te namjene i unatoč većoj cijeni stvarno se isplati uložiti u nju.

Još jednu masku sam počela nedavno testirati, radi se o ALPHA H Liguid Gold Smoothing and Perfecting Mask sa lavandom. Masku koristim jednom tjedno kao tretman za uklanjanje hiperpigmentacijskih mrlja, začepljenih pora, akni ili ekcema. Prvi dojam je odličan, a kada je bolje testiram pišem recenziju.

Nadam se da se nisam previše raspisala i da ste uspjeli doći do kraja posta.
Pišite mi koje vi proizvode koristite na večer.
Želite li detaljniju recenziju nekih navedenih proizvoda?

4 komentara

  1. Mene zanimaju Dr.Scheller proizvodi,gdje kupiti i što još od njih ima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dr. Scheller proizvodi se mogu kupiti na iHerb, a recenziju ovoe kreme ću svakako napisati

      Izbriši
  2. Ima za kupiti u Mulleru na odjelu za prirodnu kozmetiku...vjerna korisnica dr. Scheller proizvoda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na odgovoru, nisam znala da su proizvodi dostupni u Muller-u

      Izbriši