četvrtak, 7. prosinca 2017.

MEDICAMINA: Svila&Neroli krema za lice i Anti-age serum


U ovom postu sam vam predstavila hrvatski brend prirodne kozmetike Medicamina, a danas vam donosim recenziju proizvoda za njegu lica.

Dobila sam na testiranje dva proizvoda: Svila&Neroli krema za lice i Anti-age serum.

Svila&Neroli krema za lice


Opis proizvoda:
„Krema Svila&Neroli pogodna je za njegu normalne, mješovite i masne kože. Dubinski hrani, obnavlja i vlaži kožu štiteći ju od isušivanja, dok istovremeno uravnotežuje lučenje masnoća“.
Krema je pakirana u čvrstoj plastičnoj tubi sa pumpicom koja odlično dozira proizvod. Takvo pakiranje je logično budući da je tekstura kreme dosta tekuća, više podsjeća na bogati serum.
Miris joj je blag, biljni. 


Krema je namijenjena mješovitoj koži lica i mislim da bi osobama sa suhom kožom bila prelagana tj. trebali bi je kombinirati sa nekom hidratantnom kremom.
Sviđa mi se tekstura koja se lako razmaže po licu i jako brzo upije.



 Nemojte da vas vodenasta tekstura zavara jer je riječ o jako kvalitetnoj i konkretnoj kremi koja kožu lica čini mekom na dodir i nahranjenom.
Cijena kreme je 110kn.

Sastav:


Anti-age serum


Opis proizvoda:
„Zbog sinergijskog djelovanja jedinstvene kombinacije navedenih biljnih sastojaka, anti age serum djelotvoran je u tretiranju kožnih nepravilnosti poput bora, ožiljaka, pjega, podočnjaka i crvenila. Pogodan je za sve tipove kože, a posebno za zrelu, suhu, osjetljivu i tanku kožu. Redovitom primjenom koža postaje zaglađena, nahranjena i umirena."

Riječ je o uljnom serumu koji dolazi pakiran u staklenu bocu sa pipetom za doziranje. Prelijepe je zlatne boje i meni puno ljepšeg mirisa od kreme.


Ovaj serum sam pokušala koristiti na više načina. Budući da se radi o dosta masnoj teksturi koristila sam ga samostalno na mokro lice. Stavljala sam svega 3 kapi na cijelo lice, vrat i dekolte. Međutim, ulje se jako sporo upijalo u moju kožu. U stvari, imam osjećaj da se nikako ne bi do kraja upilo jer mi je na koži ostajao mastan film.
Odmah sam ga izbacila iz dnevne upotrebe jer na takvu podlogu puder ne ide.



Zatim sam ga pokušala koristiti navečer i to kao krajnji proizvod na licu. Znači, na čisto lice bih stavila prvo večernju kremu, pa kada bi se krema upila stavila bih ulje. Ova kombinacija mi je bila još gora jer sam imala osjećaj da serum samo sjedi na površini kože i ništa ne radi.
Na kraju sam, na moju žalost, zaključila da se moja koža i ovaj serum nikako ne vole.
Cijena seruma je 90kn za 30ml proizvoda. 

Sastav: 

PR proizvod

Jeste li koristile neki Medicamina proizvod? 
Volite li ulja u njezi lica?








Nema komentara