nedjelja, 13. kolovoza 2017.

MOJI OMILJENI LJETNI RUŽEVI


Ljeti se jako malo šminkam jer za to nemam potrebe. Zbog velikih vrućina sam ili u stanu ili na plaži gdje nisam pobornik nošenja makeupa.
Pošteno sam se našminkala zadnji put prije mjesec dana! Ali, zato bez ruža za usne ne idem niti do kvartovskog dućana.
Općenito ljeti volim jače nijanse ruževa jer mi ten jako potamni pa nude ruževi ne dolaze u obzir.

Ovo ljeto nisam kupila nijedan novi ruž, vjerovali ili ne! Rotirala sam ruževe koje već imam, a koje ću nositi najmanje još mjesec dana jer u Dalmaciji nema jeseni prije 15.10.  

Moji omiljeni Estee Lauder Pure Color Envy ruževi za usne savršeni su za ljeto. Nijanse su vesele, a tekstura kremasta i jako postojana na usnama. 
Ovisno o odjevnoj kombinaciji rotirala sam ruževe Dynamic 410, Defiant Coral 320 i Infamous 230.




 MAC ruž Impassioned iz linije Amplified je specifične nijanse. To je mješavina koraljne, ružičaste i boje fuksije. Predivan je na usnama sa svojim polu-sjajnim završetkom. 




Max Factor ruževe iz linije Colur Elixir obožavam i imam ih nekoliko. Ljeti volim nositi nijansu Pink Brandy 825 koja je koraljno-brekvasta. Inače, ovi ruževi su jako kvalitetni iznimno kremaste i njegujuće teksture.




Rimel Lasting Finish by Kate je prvi Rimel-ov ruž koji sam kupila nakon par godina. Iako proizvođač tvrdi da ruž na usnama ostaje 8 sati, meni je najviše i trajao 3 sata. Tekstura je ugodna, ne isušuje usne, a završetak je polu-mat. Nijansa 05 je odlično pigmentirana, to je lijepa ružičasta nijansa koja je nosiva u svim prilikama. 




Kako vam se sviđa moj odabir ruževa za ovo ljeto?
Kakve nijanse ruževa vi volite nositi ljeti?









Broj komentara: 7

  1. Odličan je tvoj odabir ljetnih ruževa. I ja ,također ,preferiram ljeti malo jače nijanse ruževa koji super odgovaraju uz preplanuli ten.Najdraži mi je Maybeline Wild Rose nijansa. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. MAC i Rimmel naj..
    Koje divne nijanse!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni su isto ti najdraži. Ali odličan je i EL Infamous, baš lijepo osvježi lice

      Izbriši
  3. Ovo su totalno moje boje za ljeto :) bas sam nedavno kupila ovaj macov i obozavam ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se nijanse sviđaju. Tebi kao brineti ove nijanse odlično pristaju :)

      Izbriši