četvrtak, 22. lipnja 2017.

PHARMATHEISS COSMETICS: Serum za rast trepavica

Tvrka pharmatheiss cosmetics dio je Dr. Theiss Naturwaren grupacije osnovana za razvoj i proizvodnju dermokozmetičkih proizvoda namijenjenih prodaji isključivo kroz ljekarne. Dr. Theiss je njemačka marka koja mi ulijeva povjerenje, pa sam po preporuci magistre u ljekarni kupila Serum za rast trepavica (može se koristiti i na obrvama). Već sam ga potrošila (jer mu je rok trajanja 6 mjeseci), pa je vrijeme da vidite njegov učinak!




Od uvijek sam željela imati duge trepavice, a naravno da za svaki dan nisu opcija umjetne trepavice.
Moje trepavice su svijetle, ne toliko rijetke koliko rastu prema „dole“, tako da su gotovo nevidljive. Vodim vječitu borbu sa maskarama koje daju volumen i što mi je najvažnije vizualno produžuju trepavice. U prosincu sam počela koristiti ovaj serum. Koristila sam ga svaku večer puna tri mjeseca, pa pročitajte koliko sam zadovoljna s njim.

Tvrdnje proizvođača:
  • dokazano potiče rast trepavica
  • dermatološki i oftamološki je ispitan
  • 100% potvrđena podnošljivost seruma
  • 95% potvrđena jednostavna primjena
  • 90% potvrđene lijepe trepavice, zdravijeg izgleda
  • 80% potvrđen poboljšan izgled trepavica 
Puno je tu obećanja, sa nekima od njih se slažem, a sa nekima baš i ne.


Serum za trepavice dolazi u obliku tekućeg eyelinera sa preciznim aplikatorom. Primjena je stvarno jednostavna: navečer (a može i tijekom dana) serum se stavlja na gornji kapak, uz rub trepavica (serum se ne koristi na donjim trepavicama!). Ja nemam osjetljive oči, tako da nisam imala nikakve nus pojave.
Serum je bezbojne, vodenaste teksture, nije mastan i dosta brzo se upije.


Sastav:
  • ne sadrži prostaglandin
  • ne sadrži konzervanse
  • ne sadrži parabene
  • ne sadrži konzervanse
  • ne sadrži silikone
Serum za rast trepavica njeguje trepavice zahvaljujući modernoj kombinaciji djelatnih tvari s kofeinom, pantenolom i hijaluronom.
Iako ja nisam stručnjak za sastojke, ovaj proizvod mi se po tom pitanju čini u redu, tj. nisam pronašla neki nepoželjan sastojak.

Moje mišljenje:
Samim početkom korištenja ovog seruma, priznajem, imala sam velika/nerealna očekivanja. Već sam sebe vidjela sa trepavicama kakve imaju modeli u časopisima!
Promjena kod mojih trepavica ima, ali su male!
Uočila sam:
  • trepavice mi više ne opadaju, dakle ojačale su
  • dok stavaljam maskaru vidim da su mi trepavice malo gušće
  • mislim da mi se duljina trepavica nije promijenila
Serum za rast trepavica možete kupiti u ljekarni po cijeni oko 250kn.
Sada vam prilažem fotografije snimljene prije i nakon korištenja seruma!

 Moje trepavice prije korištenja seruma

Moje trepavice nakon potrošenog seruma

Koliku razliku vi vidite na mojim trepavicama?
Razmišljate li o kupnji ovog seruma?
Jeste li koristile neki sličan proizvod?



2 komentara

  1. Za 250 kn bih ipak očekivala malo bolje rezultate,razlika je samo
    Sta na prvoj slici gledaš desno,a na drugoj lijevo haha šalim se,
    Ako baš zastaneš i tražiš vidi se mali napredak,a s obzirom na cijenu
    Definitivno ne bih kupila proizvod ,hvala na recenziji,baš me zanimalo
    Koliko je efikasno 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha....baš si me nasmijala!!!!!
      Hvala ti što me pratiš :)

      Izbriši