srijeda, 1. ožujka 2017.

KOZMETIČKI FAVORIT –VELJAČA 2017.

NIVEA Facial Cleansing Cream je proizvod kojeg sam odabrala kao favorit veljače iako sam ovaj proizvod koristila jedan dio prosinca, cijeli siječanj i dio veljače. Naime, ova čistilica lica mi je jako dugo trajala iako sam je koristila svakodnevno, ujutro i navečer.

Isprobala sam puno proizvoda za umivanje lica, a svi su bili u obliku gela ili pjene za umivanje.  





NIVEA Facial Cleansing Cream je prva čistilica za lice u obliku kreme koju sam ikada koristila. Naime, ovakvi proizvodi su više namijenjeni normalnoj do suhoj koži lica, pa sam ih uvijek izbjegavala. Kako mi je koža lica ovu zimu bila jako dehidrirana, osim što sam promijenila kremu i serum za lice, odlučila sam promijeniti i proizvod za umivanje.
Slučajno je odabir pao na ovaj Nivea proizvod i u niti jednom trenu nisam požalila zbog toga.

Krema za umivanje dolazi u za Nivea klasičnom modrom pakiranju, tubi koja sadrži 150ml proizvoda. Tuba se čvrsto zatvara i ima mali otvor za doziranje proizvoda.


Tekstura proizvoda je naravno kremasta, gusta, konkretna. Kada je istisnete na ruku odmah se osjeti predivan miris kultne Nivea „plave kreme“ koji nas sve vraća u djetinjstvo.



Kako sam koristila ovaj proizvod?
Moram napomenuti da NIVEA Facial Cleansing Cream nije namijenjen za skidanje makeupa, nego za klasično umivanje lica.
Nakon što bih makeup sa očiju uklonila dvofaznim čistačem, a sa lica micelarnom otopinom, slijedilo je umivanje.
Istisnula bih malu količinu proizvoda na vlažne ruke i umasirala na suho lice. Kremu bih lagano masirala po cijelom licu oko jedne minute, a zatim bih postepeno dodavala vodu. U doticaju s vodom krema se pretvara u mliječnu emulziju koja se ne pjeni previše, pa se lice brzo ispere mlakom vodom.




Osjećaj koji nakon umivanja ostaje na licu je predivan. Lice je na dodir glatko, nahranjeno i spremno za daljnje korake njege.
Najvažnije mi je da je ovaj proizvod jako dobro njegovao moju dehidriranu kožu lica, nije komedogen i nisam primijetila nikakvu negativnu reakciju na licu. Proizvod nije mastan, ne ostavlja nikakav film na licu. Također, temeljito ukloni sve nečistoće s lica.

Sastav:

U sastav ove kremate Nivea umivalice između ostalog nalazi se njegujuća formula Eucerit® i pantenola.

Moje mišljenje:
Ovu zimu sam dobro spoznala što znači imati dehidriranu kožu lica i koje posljedice ona vuče za sobom. NIVEA Facial Cleansing Cream je odličan proizvod koji mi je (zajedno sa drugim proizvodima koje sam koristila) pomogao u borbi sa dehidracijom.
Trenutno neću odmah kupiti ovaj proizvod jer idu topliji dani i vjerujem da bi tada kremasta umivalica bila preteška za moju mješovito/masnu kožu lica, ali ću proizvod svakako kupiti iduće zime.
Sve osobe sa suhom kožom lica imaju moju preporuku za ovu Nivea umivalicu.
Proizvod možete kupiti u DM-u, Bipi, Kozmu ili Muller-u po cijeni od oko 30kn.

Koristite li kremaste umivalice?
Koji je vaš najdraži proizvod za umivanje lica?





1 komentar

  1. Najdraže su mi pjene za umivanje lica i u ljetnom periodu gelovi. S kremastim umivalicama nisam imala pozitivna iskustva, nakon umivanja ostavljale su mi nekakav masni film na koži koji mi je užasno smetao jer inače imam masnu kožu.

    OdgovoriIzbriši