petak, 14. listopada 2016.

EMPTY #6 - njega tijela i kose

Dugo nisam pisala post ovog tipa, a znam da volite čitati ovakve postove. Skupilo se jako puno potrošenih proizvoda, neke od njih nisam stigla još niti recenzirati. 
Radi sistematičnosti, odlučila sam post podijeliti u tri dijela. Danas ću vam pisati o potrošenim proizvodima za njegu tijela i kose.

Proizvodi za tijelo







U njezi tijela kao i uvijek, prednjače gelovi za tuširanje.
Palmolive Chocolate Passion gel za tuširanje sam kupila, pogađate, zbog mirisa čokolade. Na žalost, taj miris se osjeti samo za vrijeme tuširanja i brzo nestaje sa kože. 
O Yves Rocher gelu za tuširanje sam pisala ovdje, pa se neću ponavljati.
Aveo je robna marka koju možete kupiti u Muller-u. Ovaj "voćni" gel za tuširanje me nije oduševio i neću ga više kupiti.
Apivita body tonic je odličan gel za tuširanje koji ne sadrži parabene i sulfate. Sadrži zeleni čaj (revitalizira kožu), propolis i maslinu (pružaju antioksidativnu zaštitu i obnavljaju kožu), eterična ulja bergamota i eukaliptusa (djeluju antiseptički i antibakterijski). Tekstura ovog gela je gusta i dovoljna je mala količina za jedno tuširanje.
Svakako preporučujem Apivita gelov za tuširanje iako mu je cijena oko 150kn.
Afrodita Secret Garden gel za tuširanje sam recenzirala ovdje.
Šećer na kraju...meni najdraži drogerijski gel za tuširanje je Nivea creme care. Kremaste teksture, predivnog, prepoznatljivog mirisa, nježan prema koži kojoj pruža optimalnu hidratizaciju.


Uživala sam koristeći L`occitane gelove za tuširanje. 
Rose 4 Reines gel obogaćen je ružinom vodicom, u dodiru s vodom stvara raskošnu pjenu te nježno i bez isušivanja čisti kožu. Ima profinjeni miris koji se sastoji od ekstrakta bugarske, marokanske, turske i ruže iz Grassea. 
Cijena putnog pakiranja ovog gela za tuširanje je oko 40kn.
Jenipapo gel za tuširanje je dio kolekcije L`occitane au Bresil. Sadrži ulje grejpa i ima lagani, voćno-cvjetni miris. Za mene, Jenipapo gel za tuširanje je ljetna inačica popularnog Almond Shower Oil.
Tekstura gela je gusta i u dodiru s vodom pretvara se u bogatu pjenu. Odlično hidratizira kožu, tako da nakon tuširanja nije potrebna dodatna njega. 
Sljedeći L`occitane gel za tuširanje koji sam potrošila je savršeni Almond Shower Oil o kojemu sam pisala u ovom postu.


Tijekom ljeta sam isključivo koristila Nivea proizvode za njegu tijela. 
Nourishing body milk sa bademovim uljem je svima dobro poznat proizvod za njegu jako suhe kože tijela koji uglavnom koristim tijekom zime. Međutim, sunce i more mogu jako isušiti kožu. Tekstura ovog mlijeka za tijelo je konkretna, gusta, hranjiva. Treba mu malo više vremena da se upije, ali zato ostavlja nahranjenu i na dodir baršunastu kožu.
Otkriće mi je bio Express Hydration body lotion. Ovaj losion je idealan za normalnu kožu i pruža dugotrajan učinak. Sadrži morske minerale i njegova lagana tekstura pruža koži optimalnu količinu vlage. Veliki plus je što se ovaj losion jako brzo upije u kožu. Iako mu sastav nije idealan, ja sam potrošila dvije boce tijekom ljeta. Miris ovog losiona je klasičan miris Nivea proizvoda, samo u blažoj verziji. Cijena mu je oko 40kn.

Proizvodi za kosu


Zbog osjetljivog vlasišta, pomno biram šampone za kosu. 
Garnier Ultra Doux šampon za kosu koji sadrži 5 biljaka: eukaliptus, zeleni čaj, limun, kopriva i vrba jako volim i često ga koristim. Ljeti, kada kosu perem svaki dan, ovaj šampon je jako nježan i temeljit u pranju kose.
Yves Rocher šampon sa hamamelisom namijenjen je svim tipovima kose. Dermatološki je testiran i ne sadrži silikone. Hamamelis je poznat po svojim umirujućim svojstvima, pa je ovaj šampon pogodan za osjetljivo vlasište, a mogu ga koristiti i djeca iznad 3 godine.
Klorane šampon sa mirtom je jedan od mojih dražih šampona za kosu. Posvetila sam mu i recenziju.
Kako volim isprobavati proizvode, tako sam u Kozmu kupila Kalli cosmetics šampon za kosu.
Meni nepoznati brend čije je proizvode moguće kupiti samo u Kozmu, cijena od oko 19kn... iskreno nisam očekivala puno od ovog šampona. Ali, ugodno me iznenadio. Šampon sadrži zeleni čaj, ne sadrži parabene i pH je neutralan. Namijenjen je njezi vlasišta i to odlično radi. Svaka preporuka za ovaj šampon.
Natura Siberica je moj omiljeni brend čije proizvode možete kupiti u Bio&Bio dućanima. U kvalitetu ovih proizvoda koji sadrže biljke iz dalekog Sibira sam se više puta uvjerila. 
Oblepikha Shampoo namijenjen je normalnoj i masnoj kosi. Nježno obnavlja strukturu vlasi, njeguje, poboljšava cirkulaciju tjemena i uklanja perut. Sadrži organska ulja altajskog vučjeg trna, arganovo ulje kao i ekstrakte samonikle mente i arktičke maline.


Maksa za kosu je obavezna u mojoj njezi kose. Nedavno sam izbacila upotrebu regeneratora i nakon svakog pranja kose stavljam masku. 
L`Oreal Professionnel Absolut Repair Lipidium masku za kosu sam recenzirala ovdje.
Moje najdraže drogerijske maske za kosu su Schwarzkopf Gliss. Isprobala sam ih sve, a najbolje su mi Oil Nutritive maske za kosu (recenzija).
Ovo ljeto prvi put sam koristila L`Oreal Elseve Extraordinary masku za kosu. Namijenjena je suhoj i oštećenoj kosi. Obogaćena je hranjivim uljima koja kosi vraćaju sjaj i zdrav izgled. Ova maska može stati uz bok mnogo skupljim i popularnijim proizvodima. Iznenadila me bogata i gusta tekstura koja se lako nanosi na kosu. Miris ove maske za kosu je fantastičan! Dugo se zadržava na kosi, čak dva do tri dana. Masku sam stavljala samo na dužinu kose, izbjegavajući doticaj s tjemenom. Ovaj proizvod pomaže kod rasčešljavanja kose i dubinski hrani kosu. Nakon stavljanja ove maske kosa je savršena, meka na dodir, sjajna što se od ove vrste proizvoda i očekuje.

Jeste li koristile neki od ovih proizvoda?
Dijelimo li mišljenje o njima?

2 komentara

  1. Super empties stavri, najviše mi se sviđaju ove maskice za kosu. :)

    CANDY MAKEUP GIRL

    OdgovoriIzbriši
  2. Opa bome si potrošila toga :) Ja sam odustala od ovi postova jer sam tako mjesecima znala skladištiti potrošene stvari :D

    OdgovoriIzbriši