petak, 16. rujna 2016.

CATRICE NOVITETI


Na policama naših drogerija stalno se mijenja postava Catrice proizvoda. Novi proizvodi dolaze brže nego što ih ja uspijem isprobati. Ipak, radujem se svakom novom Catrice proizvodu jer za pristojnu cijenu dobivam dobru kvalitetu.
Danas ću vam napisati svoje mišljenje o nekim novim Catrice proizvodima.




Pret-a-lumiere dugotrajno sjenilo za oči u nijansi Diner en blanc #030


Pret-a-lumiere je nova linija mono sjenila koja dolaze u čak 9 nijansi.
Sjenila dolaze pakirana u plastičnu, crnu, četvrtastu posudu i takvo me pakiranje neodoljivo podsjeća na poznata Illamasqua mono sjenila. Za pakiranje od mene Catrice dobiva čistu peticu!


Tekstura sjenila je meka, kremasta, laka za apliciranje. Nijansa Diner en blanc #030 je odlično pigmentirana, sa puno shimmer-a. To je hladna puderasta nijansa koju ja koristim za područje ispod obrva ili za isticanje unutarnjeg kuta oka.
Trajnost ovog sjenila je jako duga čak i bez baze.
Cijena sjenila je 31,90kn.



Shine Appeal Fluid Lipstick sjajilo za usne


Ovo je visoko pigmentirano sjajilo za usne. Nanosi se precizno pomoću spužvastog aplikatora. Ostavlja ljepljiv osjećaj na usnama što meni nije drago. Što se trajnosti tiče, ona je prosječna, preživjeti će kavu, ali manji obrok neće. 

Nijansa sjajila koju ja imam je Rose Your Voice #040. To je nježno ružičasto-nude nijansa koja lijepo naglasi prirodnu boju usana. Nosiva je uz sve kombinacije i odlična za dnevni makeup.
Sjajilo je dostupno u 4 nijanse: rosewood, fuksija, crvena i tamno ljubičasta.
Cijena ovog sjajila je 31,90kn.




Ultimate lak za nokte



Savršena jesensko/zimska nijansa nosi naziv Plump Around „121. To je tamno ljubičasta nijansa sa sjajnim završetkom. Kist je odličan, lijepo prijanja uz nokat i pomoću njega se lak lako nanosi. Za postići željenu pigmentiranost obavezno je potrebno staviti dva sloja laka

Noir Noir Lacquers lak za nokte



Riječ je o crnom laku za nokte sa dozom boje. Moja nijansa Noire Rouge #02 ima u sebi crvenu nijansu koja je vidljiva tek na dnevnom svjetlu. Iako proizvođač navodi da ovaj lak za nokte pruža optimalnu prekrivenost, to nećete postići bez da stavite dva sloja laka.
Nijansa laka mi se jako sviđa, inače volim tamnije nijanse nositi tijekom zime. Lak ima visoko sjajni završetak i četkica mu je odlična. Još jedan plus za mene ovako nestrpljivu je što se ovaj lak za nokte brzo suši.
Crna tekstura ovog laka za nokte dostupna je u 4 verzije boja: zelena, plava, ljubičasta i crvena.
Cijena laka za nokte je 19,90kn.



PR proizvod

Imate li neki od novih Catrice proizvoda?









Nema komentara