ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

EUCERIN: Sun tonirana krema za zaštitu od sunca, SPF 50+


Kao i svake godine, Eucerin je i ove godine obnovio svoju kolekciju proizvoda za zaštitu od sunca sa par novih proizvoda.




Jedan od njih je i Sun tonirana krema za zaštitu od sunca, SPF 50+.
Krema dolazi u samo dvije nijanse: light i medium.
Ova tonirana krema namijenjena je svim tipovima kože, posebno je dobra za svjetlije tonove kože. 


Sun tonirana krema za zaštitu od sunca, SPF 50+ pruža vrlo visoku UV zaštitu od sunca, a njeni svijetli pigmenti koži daju ujednačen i prirodan izgled.

Ja imam tamniju, medium, nijansu čija boja savršeno odgovara mojoj trenutnoj boji kože, dok bi mi za ljeto bila presvijetla.

CC krema je pakirana u prepoznatljivu Eucerin ambalažu i sadrži 50ml proizvoda. Lako se dozira jer boca na sebi ima pumpicu. 


Tekstura kreme je lagana, pomalo fluidna i lako je prstima možete staviti na lice kao običnu kremu. Ja kod ove kreme ne osjetim nikakav miris, što je bitna informacija za sve vas osjetljive na mirise.




Kako se koristi ova tonirana krema:
Kremu stavim na očišćeno i tonirano lice i prije nje ne koristim nijednu drugu kremu niti serum. Napomenut ću, moja koža lica je masna/mješovita, pa je meni ova krema sama dovoljna. Ako imate suhu kožu lica, bilo bi dobro prije tonirane kreme staviti serum ili kremu koju inače koristite.
Krema se lijepo razmaže po licu i nema bojazni da će vam se vidjeti prijelaz prema vratu.
Osjećaj na licu je ugodan, ne ističu se suhi djelovi.
Što se pokrivenosti tiče, ne očekujte previše! Dakle, ako na licu imate akne, ožiljke ili neke druge nepravilnosti, ova tonirana krema ih neće prekriti.
Meni krema nije prekrila pjegice i hiperpigmentacijkse mrlje koje imam po licu. 


 Međutim, to me nije spriječilo da ovu kremu koristim!
Nakon što bih stavila Eucerin toniranu kremu, nepravilnosti na licu prekrila bih svojim puderom i jako sam zadovoljna kako to sve na kraju izgleda.
Sun tonirana krema za zaštitu od sunca, SPF 50+ pružila mi je dobru hidrataciju i nije mi izazvala nikakav nered na licu.

Sastav:

Krema ne sadrži parfem niti parabene.
Ključni sastojci su:
  • Licochalcon A- snažan je protuupalni sastojak s antioksidativnim svojstvima koji se dobiva iz korijena kineskog sladića
  • Gliceretinična kiselina- dobiva se iz slatkog korijena kineske biljke Glycyrrhiza glabra i poznata je po svojim antioksidativnim i protuupalnim svojstvima
Važno je naglasiti da je Sun tonirana krema za zaštitu od sunca, SPF 50+ zbog svog sastava pogodna za osjetljivu kožu lica, kao i za kožu nakon bilo kojeg kozmetičkog tretmana.

Moje mišljenje:
Za mene Eucerin Sun tonirana krema za zaštitu od sunca, SPF 50+ ima svoje dobre i loše strane!
Dobre osobine:
  • pruža dobru hidrataciju
  • nije komedogena
  • pruža visoku zaštitu od sunca
Loše osobine:
  • nedovoljno mi prekriva nepravilnosti na licu, ali nije krema kriva što ja nemam besprijekoran ten.
Eucerin Sun toniranu kremu za zaštitu od sunca, SPF 50+ možete kupiti u svim bolje opskrbljenim ljekarnama po cijeni od 129,50kn.

PR proizvod

Koristite li tonirane kreme? Jeste li već koristili ovu Eucerin kremu?

2 komentara

  1. Volim tonirane kreme nositi preko ljeta jer su lagane i jer imaju visoki zaštitni faktor. Moram uzeti tester ove da vidim kako će mi odgovarati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tonirane kreme nisu dovoljne jer mi ne pokrivaju hiperpigmentacijske mrlje

      Izbriši