petak, 1. travnja 2016.

TheBalm Bahama Mama bronzer


Bronzer je jedan od proizvoda koji sam do nedavno koristila samo u posebnim prilikama. Sve mi je to izgledalo previše komplicirano kao jutarnji ritual prije odlaska na posao.
Od kada imam Bahama Mama bronzer to se promijenilo!




Pogledala sam na Youtube par tutorijala, uzela pravi kist, malo vježbala i stekla rutinu. Vidjela sam da se nanošenje bronzera (isto kao rumenila ili higlightera) može obaviti dosta brzo, a licu daje jednu sasvim drugu dimenziju. Stvar je u tome da morate pronaći odgovarajuću nijansu bronzera (koja mora biti za 2-3 nijanse tamnija od vašeg tena) i dobar kist.

Čemu služi bronzer?
Bronzer služi da  istakne mjesta na licu koje sunce prvo "uhvati".   
Važno je da ne pretjerate s količinom proizvoda.
Bronzer može biti u obliku kreme, tekući, ili u prahu.
Kako ja imam dosta masnu kožu lica, najbolje mi pristaje bronzer u prahu
Isto tako, postoje mat i sedefasti bronzeri. Meni su mat bronzeri draži.
Jako je važno imati odgovarajući kist za nanošenje bronzera. Koristila sam kist za rumenilo koji je mekan, malo pufast i veće površine.
Bronzer stavljam samo ispod jagodične kosti, znam da to nije po pravilima struke, ali meni se tako najviše sviđa. Na čelo ga ne stavljam jer ionako imam šiške. Nakon što stavim bronzer, kistom po licu pređem s puderom u kamenu i tako ublažim prijelaze.
Vjerojatno će se vizažistice svemu ovom što sam napisala dobro nasmijati, ali ja sam samo amater i učim na svojim pogreškama!
Meni je najvažnije da postignem svjež izgled lica i da ne izgledam flekavo!

A sada par riječi o samom proizvodu. 


theBalm Bahama Mama bronzer dolazi u meni dragom, vintage, kartonskom pakiranju s malim ogledalom. Zatvara se na magnet što je pohvalno jer se proizvod u transportu neće oštetiti. 


Tekstura ovog bronzera je fino mljevena, svilenkasta na dodir i minimalno se trusi pri nanošenju. Nijansa na prvi pogled izgleda dosta tamna, ali to je neka pješčano-smeđa boja koja kada se izblenda odlično odgovara mom tenu. Mislim da bi za osobe porculankog tena nijansa ipak bila pretamna


Sviđa mi se što bronzer nema narančasti ton koji nikako ne volim vidjeti na svom licu.
Bahama Mama bronzer je formuliran tako da koži da mat, brončani i svjež izgled. Može se koristiti i za konturiranje lica, ali i kao sjenilo za oči.
Pigmentacija mu je srednja, ali se zato bronzer jako lako da nadograditi. Nemojte pretjerati s količinom proizvoda i dobro otresite kist prije nego aplicirate bronzer.
Postojanost ovog bronzera je jako dobra, ostaje na licu oko 6 sati, nakon čega počinje pomalo ravnomjerno blijediti.


Sastav:

Moje mišljenje:
Malo sam se razmazila i jako zavoljela theBalm proizvode. Mislim da njihova cijena opravdava kvalitetu, a uz to proizvodi se sporo troše.
Kod TheBalm Bahama Mama bronzera mi se posebno sviđa tekstura i lakoća nanošenja. Mat završetak je odličan za osobe s masnom kožom lica kao i za dnevnu šminku.
Svima koji imate srednje tamnu put i još niste kupili odgovarajući bronzer, preporučujem TheBalm Bahama Mama bronzer.
Cijena ovog bronzera je oko 130kn za 7,08g proizvoda. 
TheBalm Bahama Mama bronzer možete kupiti u parfumeriji Martimex, te u Mulleru i Bipi.

PR proizvod

Koristite li bronzer? Koji je vaš omiljeni bronzer?


Broj komentara: 12

  1. Ne koristim. Ne znam ga nanijeti a i imam izrazito svjetlu put tako da ni ne volim. Koristim rumenilo i to mi je zasad dosta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoje bronzeri i za svijetlu put....pogledaj tutotrijale na Youtube

      Izbriši
  2. E sad si me bas potaknula da i ja probam koristiti bronzer. Inace imam jako okruglo lice, a jagodicne kosti ne da mi nisu izrazene nego ih tesko uopce i napipam. Ali bas imam zelju isprobati bronzer. Jos mi samo molim te preporuci neki konkretan kist.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj na stanici Pink Panda kist za bronzer marke Eco Tools.
      Meni su to najdraži kistovi pristojne cijene

      Izbriši
  3. Nisam probala ovaj bronzer, probala sam neke druge The Balm proizvode i slažem se da su kvalitetni, a i pakiranje je slatko :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Postala sam opsjednuta konturiranjem :) Sad stalno skupljam i bronzere i highlightere. Baš sam danas naručivala i dvoumila se između Sexy mame i Bahama mame i presudila je Sexy mama :) Bahama će doći na red sljedeći put ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj koliko bih volela da isprobam njihove proizvode! Hajlajtr i bronzer su mi favoriti, mada ni paletice ne zaostaju za njima :) Ljubomorna sam sto imas ovaj bronzer :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ovaj bronzer krećem isprbavati :D
    stvarno m ise dopada pročitano i veselim se što ću ga koristiti ovo ljeto i proljeće <3

    OdgovoriIzbriši