utorak, 8. ožujka 2016.

Wet n Wild Megaslicks Balm Stain

Iz nove kolekcije za proljeće 2015. Wet n Wild nam između ostalog donosi i ovog debeljucu o kojem vam danas pišem.
Riječ je o Megaslicks Balm Stain balzamu u boji.





Megaslicks Balm Stain dolazi u obliku olovke na odvrtanje čiji je mahanizam jako osjetljiv, pa trebate biti oprezni s rukovanjem. Opet je tu zaštitna folija koja je omotana oko cijelog pakiranja, što je svakako za pohvalu. Balzam dolazi u 9 nijansi, a ja imam nijansu E1621 Truffle in Paradise.



Dakle, radi se o 2u1 proizvodu koji njeguje vaše usne i ujedno ih lijepo ističe svojom bojom. Volim ovakve proizvode i prikladni su mi kada u žurbi trebam staviti nešto na usne.
Megaslicks Balm Stain obogaćen je palminim uljem koje štiti usnice od isušivanja.
Tekstura je masna i balzam lagano klizi po usnama. Pigmentiranost je dobra. Jedna aplikacija daje srednju pokrivenost s blagim sjajnim premazom. Boja ostaje dobrih 2-3 sata na usnama. Nakon toga, boja blijedi, neravnomjerno i ostavlja suptilnu mrlju na mojim usnama.
Balzam je lako koristiti. Vrh olovke je šiljast i pomaže u nanošenju čak i bez ogledala.



Nijansa E1621 Truffle in Paradise je smeđe-crvena koja lijepo odgovara mom tenu. Uvijek stavim dva sloja, kako bi mi boja došla do punog izražaja.





Moje mišljenje:
Wet n Wild Megaslicks Balm Stain je po meni odličan proizvod kao zamjena za dnevni ruž.
Proizvod možete kupiti u svim DM dućanima koji imaju štand s Wet n Wild proizvodima po cijeni od 29,90kn.

PR proizvod

Koristite li ovakve proizvode za usne ili više volite klasični ruž?

Broj komentara: 6

  1. Divna,divna nijansa...Morat cu pogledati malo taj njihov stand samo da se docepam Dm-a koji ih drzi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se nijansa sviđa! Možeš birati između 11 nijansi i sigurna sam da ćeš pronaći nešto za sebe

      Izbriši
  2. Ja sam više za klasične ruževe i to mat. Ali tvoje recenzije su me natjerale da isprobam štošta novo. Sviđa mi se Wet n Wind i baš mi je drago da prenosiš svoje dojmove budući da imam potpuno povjerenje u tvoje recenzije pa sam već štošta kupila.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam svojim recenzijama pomogla tvoju kupovinu i da mi vjeruješ. Hvala ti na tome <3

      Izbriši
  3. Volim balzame u boji u onim danima kad mi se ne da nositi ruž, ili kad sam sportski odjevena :D

    OdgovoriIzbriši