četvrtak, 17. prosinca 2015.

ŠTO POKLONITI SVOM MUŠKARCU ZA BOŽIĆ?

Shopping groznica nas je već sve zahvatila....kupuju se pokloni, a u ovo krizno vrijeme kada nam je svaka kuna dragocjena, više nego ikada pazimo što ćemo pokloniti našim najdražima.
Čini mi se da je ipak najteže izabrati poklon za našu „bolju“ polovicu. Ući u  mozak mog „zakonitog“ i pogoditi koji poklon ispod bora će izazvati osmjeh na njegovo lice, za mene je uvijek najteža misija.
Zato sam odlučila predstaviti vam neke svoje ideje, a sve u nadi da ću vam bar malo olakšati božićnu kupnju.

Vodila sam računa da pokloni budu različitog cjenovnog ranga i da zadovolje različite ukuse. 


Novčanik je odličan odabir. Ima ih različitih vrsta (sportskih i klasičnih) i različitih cijena (kožni ili od umjetnih materijala).


Šalica sa nekim šaljivim natpisom je relativno jeftin i upotrebljiv poklon.


Većina muškaraca voli odjenuti košulju. Neki ih nose svakodnevno zbog prirode njihovog posla, neki tijekom večernjeg izlaska, a neki samo u specijalnim situacijama. Sportska ili klasična košulja-vi najbolje poznajete svog muškarca.


Znamo da muškarci najviše vole svoje stvari trpati po džepovima. Ali, danas sve više njih nosi muške torbe ili ruksake jer su konačno i oni shvatili da se tako praktičnije kretati gradom.
Bokserice (sa smiješnim natpisom ili klasične) koristan su poklon za njih.


Čini mi se da je zgodan poklon i neki zanimljiv jastuk za popodnevni odmor na kauču.


Muškarci obično koriste minimum kozmetike, ali ja volim da moj „zakoniti“ lijepo miriše. Zato mu, kao slučajno, biram parfeme koji su meni najdraži (sebična sam, šta ću?). Moj omiljeni muški parfem je Bleu de Chanel. Jako lijep i zavodljiv i pristaje svim dobnim skupinama.


Kada je tehnika u pitanju, tu imate puno kombinacija. Vjerujem da je najjeftinija i najsigurnija opcija USB stick.



Muški sat je skuplji poklon, ali možda se odlučite baš za njega.


Zgodan poklon je i futrola za tablet. Ovdje morate voditi računa o modelu tableta kako bi mu futrola odgovarala.

Kada je nakit u pitanju, tu kod većine muškaraca u obzir dolaze narukvice izrađene od kaučuka. Puno su jeftinije od srebrnih ili zlatnih narukvica, a jako su efektne na muškoj ruci.

Nadam se da sam vam ovim prijedlozima bar malo olakšala božićnu kupnju!
Ipak, niti jedan poklon ne mogu zamijeniti nježan zagrljaj i poljubac!

Kako vam se sviđaju moji prijedlozi?
Voljela bih da podijelite sa mnom neke svoje ideje o daru za muškarca!





2 komentara

  1. Moj će ove godine dobiti parfem. Ne znam još koji, morat ću pronjuškati što ima po drogerijama, ali potrošio je zalihe parfma pa je red na novi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične ideje, dok smo bili u vezi najčešće sam poklanjala nakit (koji je on vrlo brzo pogubio ili potrgao :/ ), iako je to bio popriličan udarac za moj tada srednjoškolski džeparac. Sada se dogovorimo što ćemo si pokloniti za blagdane ili neke važne datume, najčešće to bude nešto od tehnike što nam oboma treba, izlet ili neko putovanje. Ima stvarno specifičan ukus kad su parfemi u pitanju pa i nakon 7god što veze što braka, teško mi je pogoditi što bi mu se moglo svidjeti. ;)

    OdgovoriIzbriši