srijeda, 16. prosinca 2015.

Maybelline Color Tattoo - On and on Bronce 35 sjenilo

Vjerujem da ste već čitali postove o ovim trenutno popularnim sjenilima, pa ću i ja napisati par riječi o njima.
Riječ je o gel, kremastom sjenilu, koje po meni posjeduje mnoge kvalitete i odmah sam se zaljubila u njih.

Prva nijansa koju sam kupila je On and on Bronce 35 sjenilo.






Radi se o sjenilu sa sitnim, zlatnim shimmer-om. Čestice se lijepo presijavaju na dnevnom svjetlu i još više ističu boju mojih očiju. Inače obožavam koristiti sve nijanse smeđih sjenila jer mislim da one najbolje pristaju plavo-sivo-zelenim očima. Dobro ste pročitali....moje oči su čudne boje...nisu plave, nisu zelene....interesantno je da  različite nijanse sjenila ističu moje oči na poseban način.
Dobro, sada kada sam nahvalila svoje okice, nastavljam sa opisom Maybelline Color Tattoo sjenila.


Tekstura ovog sjenila je kremasta (nema prilikom nanošenja rasipanja sjenila po oko očiju!).
Lako se nanosi, meni ga je najlakše staviti pomoću spužvastog aplikatora, lagano ih utapkavam na kapak. Postupak mora biti prilično brz jer se sjenilo brzo suši.
Najviše me oduševila njihova trajnost na kapcima. Ostaju cijeli radni dan bez da prethodno stavim bazu na kapak!


Evo još jedan swatch na danjem svjetlu.


Zbog njegove specifične nijanse, nanosim ga samog preko cijelog kapka, a na water line uz njega stavim olovku masinaste nijanse.

Maybelline Color Tattoo sjenila mogu se kupiti u svim DM ili Kozmo dućanima po cijeni od 44kn.

Jeste li već kupili svoje Maybelline Color Tattoo sjenilo?.




2 komentara

  1. Neznam što me drži da i dalje nisam probala ova sjenila :D Ali stvarno ću morati i to što prije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, moraš ih probati! Dugotrajna su i bez baze, jako praktična i kada ne znam što staviti na oči, uvijek posežem za njima

      Izbriši