nedjelja, 29. studenoga 2015.

AVON HAUL

Prije par tjedana su mi stigli proizvodi koje sam naručila iz Avonovog kataloga.
Nije to bila neka velika narudžba, samo dva proizvoda, ali radi se o proizvodima koji su zaista kvalitetni pa želim svoje oduševljenje podijeliti s vama.






Avon Ultra Colour Lip Crayon


Olovke debeljuce sam oduvijek voljela. Radi se o ružu u olovci koji je jako praktičan za nanošenje. Nema razlijevanja izvan ruba usana, mogu ga nanijeti čak i bez ogledala. 


Ova debeljuca je mekane teksture, jako ugodna na usnama. Ima sve karakteristike mat ruža (znate onaj osjećaj koji mat ruž ostavlja na usnama), ali u sebi ima sitne sjajne čestice koje diskretno svjetlucaju na danjem svjetlu. Dakle, finish ruža nije mat



Ruž ne isušuje usne i ne uvlači se u pore usana.
E, sada ono što me najviše oduševilo-trajnost ovog ruža!
Ruž ostaje na usnama (bez blijeđenja nijanse!) puna 4 sata! Ukoliko popijete kavu, ruž je još uvijek tu. Kada počne blijediti, blijedi ravnomjerno i dobijete lijepu, nježniju nijansu.
Teško je odabrati nijansu ruža preko kataloga, tako da sam igrala na sigurno. Sa Mauve Model nijansom nikako ne možete pogriješiti jer ova nijansa malo kome ne pristaje.
Cijena ove debeljuce je 39kn uz neki popust, dok joj je puna cijena 65kn.

Avon Magix multi-benefit illuminator


Uvijek sam spremna za isprobavanje proizvoda koji će sakriti moje podočnjake jer još nisam pronašla svoj omiljeni proizvod.
Ovdje se radi o tekućem korektoru sa česticama koje reflektiraju svjetlost i smanjuju vidljivost podočnjaka.
To kaže proizvođač, a ja potvrđujem!
Radi se o proizvodu koji jako dobro radi svoj posao. Ovaj illuminator dolazi u obliku olovke sa mehanizmom na odvrtanje i malom četkicom na kraju. Pomoću četkice proizvod stavim na podočnjake, a zatim ga lagano utapkam prstima. 


Korektor se ne uvlači u porice, ne treba ga dodatno fiksirati, a svjetlucave čestice su jako diskretne tako da je pogodan za svakodnevni makeup.
Dobro prikriva moje podočnjake. Nije to 100% prekrivanje, ali od hrpe prozvoda koje sam koristila ovaj je najbolji.
Odabrala sam Beige nijansu, a korektor je dostupan i u svjetlijoj Light nijansi.
Cijena korektora je 39kn uz popust, a prvobitna cijena mu je bila 65kn.

Imate li ove proizvode?
Koji bi mi Avonov proizvod još preporučile?


Broj komentara: 10

  1. Meni se ne sviđaju korektori s takvim aplikatorima, ali najbitnije je da oni rade svoj posao kako treba.
    Super su mi Avonovi ruževi u olovci te ih i sama obožavam. Jedino izbjegavam shimmer nijanse. :) Slažem se, takve nijanse svima pristaju i nikad se neće pogriješiti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam u situaciji kada ne biram pakiranje korektora, najvažnije mi je da dobro obavlja svoj posao

      Izbriši
  2. Nisam probala niti jedan proizvod ali nakon ove recenzije sigurno hoću :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iluminator zelim da isprobam! :) Deluje obecavajuce! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iluminator me oduševio! Posebno mi je drag ujutro jer nakon malo sna lijepo osvježi podočnjake

      Izbriši
  4. Imam jednu ovu ruž olovku od Avona u crvenoj boji i ok mi je al moram prvo labelo naneti pa onda nju, jer imamm suve usne ali onda savršeno stoji na usnama i dosta je dugotrajna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova olovka za usne djeluje hidratizirajuće i jako dugo ostaje na usnama

      Izbriši
  5. Imam taj Avonov korektor i mene nije nesto odusevio :(

    OdgovoriIzbriši