srijeda, 23. rujna 2015.

Essence mini set sjajila za usne

Essence nas je u svojoj kolekciji jesen/zima 2015. iznenadila neobičnim i slatkim pakiranjem ovog mini seta sjajila koje mene neodoljivo podsjeća na prekrasna pakiranja TheBalm proizvoda.







Mala kartonska kutija u kojoj se nalaze tri mini sjajiila od po 2ml. Poklopac se zatvara pomoću magneta koji vam jamči da se sjenila neće rasuti po torbi. 




Na kutiji se nalazi i zanimljiva poruka, pa bi ovo mogao biti idealan poklon za vašu prijateljicu.


Sjajila se nanose pomoću malog aplikatora koji dobro obavlja svoj posao.


Nijansa ovog mini seta je we rock the world #08, a dostupno je još i u nijasni you&me=BFF #07. 
Tri nijanse sjajila savršeno su usklađene. Kada sam sjajila ovtvorila, prvo što sam primijetila je slaktaksti miris koji me podsjeća na voćne žvakaće gume.


Tekstura je lagana, ugodna i naravno, sjajna. Sajajila nisu ljepljiva što me ugodno iznenadilo.


Najsvjetlije sjajilo u sebi ima sitne čestice koje se presijavaju na suncu i naglašavaju prirodnu boju usana.
Sljedeće sjajilo je nježno ružičaste boje, koja usnama daje zdrav i svjež izgled.
Najtamnije sjajilo je jače, ružičaste nijanse. Ono je ujedno ima najbolju pigmentaciju.
Ova slatka mini sjajila nisu baš postojana, ali kavu ili sok će preživjeti.
Moram naglasiti da lijepo hidratiziraju unse

Pogledajte kako ova sjajila izgledaju na mojim usnama!





Cijena ovog seta sjajila je 25,9kn. Možete ih kupiti u DM dućanima koji imaju dva Essence štanda ili u Muller-u.

PR proizvod

Koristite li sjajila za usne?
Koje vam je sjajilo najkvalitetnije i najdraže?







Broj komentara: 6

  1. Premedeno, preslatko, ovaj poslednji je wau :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tko bi im odolio kada su u tako slatkoj ambalaži :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo izgledaju. Divni su, samo ne verujem da ce doci u Srbiji, mada iskreno se nadam. :)

    OdgovoriIzbriši