petak, 21. kolovoza 2015.

SISTERHOOD OF THE WORLD BLOGGERS AWARD

Ne znam koliko će vam ovaj post biti zanimljiv, ali znajte da ga ja s guštom pišem!
Hvala Smanti sa beauty bloga Pepe Le Pew Girl koja me nominirala <3
Prvo ću vam objasniti pravila „igre“, a onda idem odgovarati na pitanja koja mi je Samanta postavila.




Pravila:
  •  Lajkati blog koji vas je nominirala
  • Staviti Award logo na blog
  •  Odgovoriti na pitanja koja su postavljena
  • Postaviti deset novih pitanja
  • Nominirati pet blogerica
1. Što te veseli u svakodnevnom životu?
Iskreno, najviše me veseli moja obitelj. Najljepši su mi trenuci koje provedemo zajedno, a toga je u posljednje vrijeme bilo puno i zato sam jako zahvalna i sretna.

2. Na koji način se opuštaš?
U posljednje vrijeme najviše me opušta vrijeme provedeno na plaži sa mojim dragim prijateljicama. Pisanje bloga i sve što taj posao nosi sa sobom me također jako opušta, kao i čitanje dobre knjige.

3. Što za tebe predstavlja kozmetika?
Kozmetika je moja ljubav, zabava, gušt...

4. Što te najviše ljuti?
Zločesti ljudi, njihova zavist, neprimjereni komentari, tračanje...tada zaboravim pravila lijepog ponašanja i spremna sam za fight!

5. Najdraža kozmetička stvar koju posjeduješ?
Hm......ako baš moram izdvojiti jednu kozmetičku stvar UD Naked paleta sjenila.

6. Voliš li putovati?
U principu volim! Voljela bih posjetiti mnoga mjesta.....na žalost, jako lođe podnosim dugu vožnju bilo kojim prijevoznim sredstvom, pa rijetko putujem.

7. Najdraži parfem?
Da samo znate (ako me redovito pratite vjerujem da znate!) koliko ja volim parfeme!
Bez imalo razmišljanja, Escada parfemi.

8. Što voliš raditi kada vani kiši?
Obožavam se umotati u dekicu i čitati knjigu!

9. Film ili knjiga?
Uvijek knjiga!

10. Da možeš birati koje zanimanje bi odabrala kao svoje zvanje?
Jako volim svoje zanimanje i mislim da sam sretna što radim posao koji volim. Samo bih voljela da su prilike u društvu u kojem živimo puno bolje.

Moja pitanja:
1. Da možeš birati, u kojem gradu bi voljela živjeti?
2. More ili planina?
3. Mini haljina ili hlače?
4. Iskreno, koje hrvatske blogerice redovito pratiš?
5. Tvoje mišljenje o besplatnom reklamiranju beauty brendova.
6. Koja ti je najdraža inozemna beauty blogerica?
7. Koliko često ideš u kino?
8. Misliš li da postoji rivalstvo i ne trpeljivost među beauty blogericama?
9. Koji ti je kozmetički brend najdraži?
10. Što najmanje voliš prilikom pisanja posta za blog?

Nominiram:


Drage moje, nadam se da nisam bila dosadna ......nešto drugačije uvijek dobro dođe ;)
Pronalazite li se u mojim odgovorima?


2 komentara