petak, 3. srpnja 2015.

URTEKRAM: Nettle šampon protiv peruti


Ja i šamponi za kosu....tko zna koliko ću ih još isprobati.
Kako sam u svibnju zbog naglog zatopljenja nosila kosu vezanu u rep, za bolji izgled frizure koristila sam svakodnevno lak za kosu. Naravno, već nakon prvog tjedna korištenja, pojavila mi se perut.
Novi problem i hitam ka traženju novog šampona za kosu!
Koristila sam prije u sličnim situacijama Nivea ili Head&Shoulders šampone protiv peruti, ali oni bi mi jako oštetili ionako osjetljivo vlasište.
I tko sam vam ja, drage moje, kupila ovaj Urtekram Nettle šampon protiv peruti.
Kako je odradio svoj posao, pročitajte u nastavku teksta!



Prvo par riječi o proizvođaču Urtekram, koji je za mene potpuno novi kozmetički brend.
Urtekram International je u Skandinaviji najveća veleprodaja organskih proizvoda.
Oni prodaju proizvode svoje dvije marke, Urtekram i Nutana. Osim toga, distribuiraju proizvode nekoliko poznatih brandova, kao što su Hari čaj, Biotta, Bioforce, RiceDream dr Schär, Rigoni di Asiago i Madara.
Pored kozmetičkih proizvoda, prodaju i organsku hranu.
Važno je naglasiti da svi njihovi proizvodi imaju Cosmos Organic Certified ECOCERT Greenlife.

O proizvodu
Urtekram Nettle šampon protiv peruti dolazi u čvrstoj, plastičnoj boci od 250ml, a ja sam ga platila 69kn.
Ima praktičan „klik-klak“ sistem otvaranja na poklopcu boce.


Tekstura ovog šampona je lagana, nimalo nalik šamponima protiv peruti koje sam prije koristila. Proizvod je nježno žute boje i naglašeno svježeg biljnog mirisa.


Šampon se solidno se pjeni, čak puno više od drugih prirodnih šampona za kosu koje sam koristila.
Pri pranju kose s ovim šamponom imate škripav osjet. Ja sam nakon šamponiranja obavezno morala koristiti regenerator jer inače kosu nisam mogla raščešljati.
Urtekram Nettle šampon protiv peruti temeljito opere kosu i jako je blag prema vlasištu.
Što se uklanjanja peruti tiče, on svoj posao radi jako dobro! Već nakon prvog pranja kose ovim šamponom primijetila sam da mi se perut smanjila.

Sastav


U sastavu ovog šampona najvećim dijelom je zastupljena kopriva. Kopriva se već tisućama godina koristi u medicinske svrhe, a između ostalog je poznato da jako dobro uklanja perut.
Tu se još nalazi ekstrakt kore magnolije i aloa vera koji hidratiziraju i umiruju vlasište, te kosi  daju lijep i zdrav izgled.
Isprobala sam puno šampona za uklanjanje peruti i mogu tvrditi da Urtekram Nettle šampon protiv peruti najbolje uklanja perut, a da pri tome ne isušuje vlasište.
Imate moju preporuku za ovaj šampon!

Urtekram Nettle šampon protiv peruti možete kupiti u Bio&Bio dućanima.


Imate li problema s peruti?
Koji šampon vam se pokazao najbolji za uklanjanje peruti?






2 komentara

  1. Ja ne volim koprivuu u šamponu, i onako gusta kosa od nje mi pocinje jos vise rasti, ali da je dobra dobra je :) Škripavi osjećaj kada perem kosu mi je uvijek bio znak da je sampon odradio svoj posao, mada da budemo iskreni ne mora da znaci.. Zao mi je sto ga nema u BiH rado bih ga probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te jer i ja imam grivu na glavi! Ali u borbi protiv peruti je obožavam!
      Možeš ga poručiti i na linku http://www.amazon.co.uk/URTEKRAM-NETTLE-SHAMPOO-250ml/dp/B000LQX802

      Izbriši