četvrtak, 2. srpnja 2015.

EUCERIN: Ultra SENSITIVE fluid za normalnu i mješovitu kožu


Eucerin je razvio dva programa za izrazito osjetljivu kožu: UltraSENSITIVE i AntiREDNESS.
 Svaki djeluje na tri glavna faktora i simptoma izrazito osjetljive kože - ugroženu zaštitnu barijeru kože, preosjetljivost živčanih vlakana i crvenilo, često uzrokovano upalom. 
Poznato je da osjetljiva koža zna burno reagirati na vanjske faktore kao što su sunčevo zračenje, toplina, hladnoća, vjetar, ali i na unutarnje faktore-stres, začinjena hrana i piće.
To uzrokuje neugodne osjete kao što su peckanje i žarenje.




Eucerin UltraSENSITIVE fluid za normalnu i mješovitu kožu preporučuje se za izrazito osjetljivu kožu gdje je glavni problem neugodan osjećaj na koži, ali bez vidljivih znakova crvenila.


Pakiranje
Fluid je pakiran u čvrstoj, plastičnoj bočici od 50ml koja je jako praktična za uporabu. Proizvod se dozira pritiskom na pumpicu gdje kroz mali otvor možete precizno dozirati proizvod.
U Eucerinu posebno naglašavaju kako ambalaža  sprječava kontaminaciju. 



Sastav
Eucerin UltraSENSITIVE fluid za normalnu i mješovitu kožu sadrži minimalan broj sastojaka.
Među njima je i SymSitive*, inovativan aktivni sastojak razvijen posebno za izrazito osjetljivu kožu.
To je sastojak koji ublažava nadraženost kože i pruža joj optimalnu hidrataciju.

Također, proizvod ne sadrži parabene, parfem, umjetne boje, parafine, alkohol niti emulgatore.


Tekstura ovog fluida je lagana i vodenasta-idealna za mješovitu kožu lica. 



Proizvod se brzo upija i ostavlja vidno hidratiziranu i glatku kožu lica. Posebno me oduševilo što nakon cjelodnevnog nošenja ovog fluida moje lice se nije presijavalo.
Fluid je bez mirisa. Lako se nanosi na lice, čak je preporučen i za okoloočno područje, ali ja to nisam isprobala. 

Moje mišljenje
Moja koža lica nije jako osjetljiva, ali burno reagira na stres. Tada mi se zna koža na nosu perutati, koža na obrazima me neugodno zateže, a na bradi se pojave sitne bijele točkice (nešto slično aknama).
U periodu kada sam koristila Eucerin UltraSENSITIVE fluid za normalnu i mješovitu kožu to se nije događalo. Na licu sam imala ugodan osjećaj, nije bilo perutanja niti bilo kakvih drugih neželjenih reakcija.
Ovaj fluid je odlična podloga za svakodnevni makeup. 

Probala sam dosta Eucerin dnevnih krema, ali UltraSENSITIVE fluid je uz Dermo PURIFYER hidratantnu kremu najbolji proizvod za njegu moje kože lica.
Za sve one koji imaju suhu kožu lica , Eucerin je iz iste linije ima UltraSENSITIVE kremu.


PR proizvod
Kakva su vaša iskustva s Eucerin kozmetikom?
Koje proizvode ste koristili?




4 komentara

  1. Dosad nisam koristila Eucerin, ali baš planiram kupiti Eucerin Hyaluron Filler noćnu kremu. Imaš li iskustva s njome?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam tu kremu, odlična je posebno ako imaš suhu kožu lica. Ako ti je koža mješovita, onda je stavi u tankom sloju na lice

      Izbriši