ponedjeljak, 22. lipnja 2015.

VICHY: Ideal Soleil Bronce spf 30

Razmišljala sam kako započeti ovaj post....ponoviti koliko je važno zaštititi kožu od sunčevih zraka ili odmah prijeći na prestavljanje novog Vichy proizvoda?
Budući da se u zadnje vrijeme dosta pisalo o štetnosti proizvoda koje koristimo kao zaštitu tijela od sunca, očitovat ću se i ja po tom pitanju.
Istina je da internetom kruže razni tekstovi u kojima se navodi kako nam proizvodi spf faktorom donose više štete (zbog svog sastava) nego koristi.
Kod mene tu nema dileme: jako je važno zaštititi kožu tijela i lica od štetnih sunčevih zraka, a to znači i svakodnevno korištenje proizvoda s spf faktorom!

Prekomjerno izlaganje suncu i njegovim štetnim ultraljubičastim (UV) zrakama poznato je kao jedan od glavnih uzroka nastanka raka kože


Kada biramo proizvod za zaštitu od sunca dobro je da on pruža UVA i UVB zaštitu.
Vichy ove godine predstavlja revolucionarni proizvod Ideal Soleil Bronze hidratantni sprej za optimalnu preplanulost osjetljive kože.


Opis proizvoda
Vichy Ideal Soleil Bronze hidratantni sprej pruža visoku zaštitu od sunca, ali istovremeno daje koži zdravi preplanuli ten. Dostupan je sa zaštitnim faktorom SPF30 za visoku i SPF 50 za vrlo visoku zaštitu osjetljive kože tijela.

Pakiranje
Proizvod je pakiran u čvrstoj plastičnoj boci od 200ml koja ima pumpicu za doziranje proizvoda. Najzanimljiviji dio pakiranja je sistem na kojem radi pumpica. Naime, na vrhu boce nalazi se mekan, silikonski dio na kojemu s jedne strane piše ON, a s druge OFF.
Dakle, ako hoćete koristiti proizvod, stisnete ON i pritisnete na naznačeno mjesto.


Da biste bili sigurni kako vam se proizvod neće razlijevati po torbi, pritisnete OFF i prizvod se automatski zatvara.  Sprej se može nanositi u svim položajima, okrenutim prema gore ili prema dole, što ga čini izuzetno praktičnim.
 Pohvala Vichy-ju na ovako inovativnom i sigurnom pakiranju!

Tekstura
Kada proizvod stavite na kožu on je u tekućem obliku. Tekstura je vodenasta i nemasna.
Trenutačno se upija u kožu i na njoj ne ostavlja bijeli trag.
Miris proizvoda je ugodan, nenapadan i mislim da će svima odgovarati.



Sastav



Vichy Ideal Soleil Bronze hidratantni sprej ima inovativnu formulu koja je obogaćena aktivatorima melanina.
Melanociti su stanice koje tvore pigment kože pod nazivom melanin.
 Melanin apsorbira energiju te ju širi u obliku topline i hvata slobodne radikale koji nastaju ovom reakcijom. Zato prirodna pigmentacija (tamnjenje) predstavlja zaštitnu reakciju od UV-zraka. Ali ona nije jednaka kod svake kože. 
Neki tipovi kože lako zadobivaju opekline i ne tamne gotovo uopće, dok je kod drugih tipova kože u potpunosti obrnuta situacija.
Dermatolozi često govore o fototipovima u rasponu od 1. stupnja (vrlo svijetla koža) do 6. stupnja (crna koža).
Što je fototip svjetliji to je koži potrebna viša zaštita.
Koža je idealno zaštićena zahvaljujući patentiranom sistemu filtera MEXORYL®, SX i XL, koji osigurava zaštitu od UVA i UVB zraka. 

Moj dojam proizvoda
Iskreno, nisam ljubiteljica gustih krema za zaštitu od sunca koji na koži ostavljaju vidljiv trag. Zato je Vichy Ideal Soleil Bronze hidratantni sprej moj must have proizvod za ovo ljeto.
Kako živim na moru, suncu se izlažem postepeno i jako pazim u koje doba dana idem na plažu. Za sada je to ujutro do 11 sati ili popodne oko 16 sati. Nemam blijedu put i relativno lako potamnim.  
Za sigurno tamnjenje te postizanje zdrave i preplanule puti potrebno je koži pružiti dovoljno vremena da razvije pigment, postepeno izlaganje suncu te izbjegavanje sunca između 12 i 16 sati.
Zato svi vi koji uskoro krećete put mora imajte ovo na umu!

PR proizvod

Koji je vaš omiljeni proizvod za zaštitu kože tijela od štetnih sunčevih zraka?

4 komentara

  1. Nisam nikad probala Vichy sredstvo za sunčanja ali verujem da je super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Eeee ja sam nekako zamisljala providan sprej. Ja inace koristim ovakve vrlo retke kremice. Ove godine sam isprobala Eucerin skroz providan sprej ali su mi ipak ove kremice bolje. Ovu sam bas merkala. Valjda cu je kupiti jednom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni super zvuci a za efekt nam napisi update na kraju ljeta

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni djeluje super, iako sam blijeda vjerujem da bi imao efekta na moju kožu što se tiče tamnjenju, volim ovakve proizvodi koju pružaju zaštiti od sunca, a pomažu i blagom tamnjenju :) Moj omiljeni je transparentni sprej Sundance iz dm, jeste da je spf 20 al ne izlažem se previše suncu pa mi je to dovoljno :)

    OdgovoriIzbriši