nedjelja, 12. travnja 2015.

KREME ZA RUKE: Usporedna recenzija

Imam jako osjetljivu kožu na rukama. Djelomično je to genski uvjetovano, a moj posao i stalni doticaj s mokrom spužvom i kredom sigurno tome još doprinosi.
Najgore je zimi, kada zapuše bura. Onda mi se znaju pojaviti ozebline, koje osim što ružno estetski izgledaju, jako su svrbe i bole.
 Zato kremu za ruke nosim svuda sa sobom.
U ovom postu ću vam predstaviti kreme koje su moje ruke održale glatkima i njegovanima cijelu zimu.Nisu to neke skupe kreme, ali moje potrebe u potpunosti zadovoljavaju. 
Preko dana ne volim premasne kreme, pa koristim laganije, koje se brzo upiju i ne ostavljaju mastan trag za sobom.


Rose Care: Hand Cream With Rose Oil Of Bulgaria


O ovoj kremi sam pisala posebnu recenziju koju možete pročitati ovdje. To je lagana, brzoupijajuća krema koja ima intenzivan miris ruže. Cijena je 21kn, a količina 50ml.

Atrix Soft-nježna, zaštitne krema za ruke 


Dobri, stari Atrix...ovu kremu ste svi barem jednom u životu kupili. Proizvedena je 1950 godine, a popularna je još i danas. Lagane je teksture i brzo se upija.
Sadrži jedinstvenu formulu s hidratizirajućim pantenolom, glycerinom, kamilicom i aloa verom.
Cijena je 15,90kn, a količina 100ml. 

Alverde: Handcrene Calendula


Dobra je za svakodnevnu njegu nakon pranja ruku, ali ako želite jaču kremu, onda ova krema nije za vas. Lagane je, gelaste teksture i lijepo se upija. Sadrži ekstrakt nevena i ulje jojobe. Ima blagi i ugodan cvjetni miris (ne osjeti se miris alkohola kao u nekim drugim Alverde proizvodima).
Cijena ove kreme je oko 15kn.

Olival: Krema za ruke i nokte s nevenom


Kremu sam ove zime prvi put kupila i jako sam bila zadovoljna njenim učinkom. Sadrži ekstrakt nevena i vitamin E koji obnavljaju oštećenu kožu i usporavaju proces starenja.
Krema je bogate teksture, i treba joj malo duže da se upije u kožu. Kada s ovom kremom namažete ruke imate osjećaj kao da je stvorila lagani, glatki film na rukama. Pretpostavljam da je to zato što sadrži glycerin. Jako dobro njeguje ruke i sprječava isušivanje i pucanje kože.
Ova krema postoji i u light verziji koja je manje masna i pogodne za dnevnu njegu ruku.
Cijena joj je 35kn za 75ml.

Garnier Skin Naturals: Intesive Care Reparing


Poznata i jako puno reklamirana krema za intenzivnu njegu ruku. Kao glavni sastojak sadrži allantoin koji hrani jako isušenu i oštećenu kožu ruku. Krema je nježno roze boje i jako lijepog, pomalo cvjetnog mirisa.
Tekstura joj je pomalo gumenasta, teže se upija. Nakon nanošenja imam neki svilenkasti osjećaj na rukama i zato mi nije koji mi po danu smeta jer ostavljam otiske svuda oko sebe.
Za noćnu njegu ruku mi je odlična.
Cijena kreme je oko 17 kn za 100ml.

Afrodita: Nourishing Cream



Univerzalna, hranjiva krema s prirodnim uljem nevena i uljem jojobe odlična je za noćnu njegu ruku. Bogate je teksture, bijele boje i nekako neodređenog mirisa koji mi nikako nije drag. Također, može se koristiti i za njegu suhih dijelova tijela, ja sam je koristila za njegu stopala i tu se pokazala jako dobra.
Krema dolazi u pakiranju od 150ml po cijeni 25,90kn

Palmolive Naturals: Glicemille Crema Mani Nutriente



Već i ptice na grani znaju koliko volim ovu kremu! Koristim je već godinama i sa sigurnošću mogu reći da je ovo najbolja krema za ruke koju sam ikada imala!
Jako je učinkovita, kožu ruku obnovi doslovno preko noći. S njom sam 100% sigurna da će moje ruke biti meke i zaštićene i kada puše najjača bura..
Krema sadrži ekstrakt kamilice, vitamin E i glycerin koji hrane oštećenu kožu ruku. Jako je  masna, pa je koristim samo navečer. Ima lagani miris kamilice.
Ova krema se proizvodi već godinama i opstaje u moru noviteta.
Cijena kreme je oko 17kn za 100ml.

Koje su vaše omiljene kreme za ruke?

Broj komentara: 6

  1. Pa odlipila san na ovaj post <3 Ovisna san o kremama za ruke, uljima, balzamima mmmmmmmmmm <3 Evo kod sebe trenutno imam 3 kreme, 2 ulja za zanoktice i 2 balzama, dovoljno govore :D Ja trenutno obožavam Balea retro kremicu, super mi je za tijekom dana, al navečer idem u bitku suvih ruka sa Cien SOS, 48, Niveom, Vazelinom i mixom ulja :D Prekrasan post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kraljice, hvala ti!
      48 je i meni savršena i po cijeni i po kvaliteti. Ne daje mi se puno novaca za kreme za ruke, kada su mi ove jeftine odlične

      Izbriši
  2. Koristim najcesce Avon kreme jer sjajno mirisu, a pruzaju odgovarajucu negu. Pored njih tu su Dove i Nivea. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam koristila Nivea niti Dove kreme za ruke. Nemam fetiš na ove kreme, pa kupujem uvijek iste, provjerene

      Izbriši
  3. Olival i Alverde su predobre kreme, ostale nisam probala ali ću po tvojoj preporuci uzet ovu Palmolive samo da malo potrošim zalihe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijeme je da probaš Palmolive kremu za ruke! Nadam se da će ti pomoći

      Izbriši